پایداری اولویت نرم افزارهای مطب و کلینیک اکسیر

لست سکند

بهبود سیستم و برنامه‌های مختلف کامپیوتری، کار را برای پزشکان و حتی بیماران آن‌ها راحت کرده است و باعث ساماندهی به سیستم پزشکی شده است. یکی از سیستم‌های پرکاربرد برای پزشکان ایرانی، نرم افزار مطب است که برای تمامی رشته‌های پزشکی به کار برده می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها در بیشتر مطب‌های پزشکی به منظور مدیریت منابع انسانی و مسائل این چنینی نرم افزارهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که باعث ساماندهی به اطلاعات پزشکان می‌شود. استفاده از نرم افزار مطب باعث بهبود کیفیت، امنیت و به طور کلی کاهش خطای پزشکی می‌شود. پزشکان به منظور نظم دادن به مجموعه اطلاعات بیماران خود نیازی به استخدام نیروهای انسانی مختلف ندارند و دیگر از بابت تداخل اطلاعات نگرانی برای آن‌ها وجود ندارد.

چرا استفاده از نرم افزار مطب کاربرد دارد؟

برخی از بیماران حاد و بدحال که مدام وضعیت جسمی آن‌ها تغییر پیدا می‌کند، باید دائما اطلاعات آن‌ها در سیستم ثبت شود و این کار اندکی زمانبر است و احتمالا با خطایی همراه باشد. اما با استفاده از نرم افزار مطب این مورد اندکی سامان پیدا کرده و به راحتی و در هر زمانی پزشکان امکان دسترسی به اطلاعات بیماران خود را خواهند داشت.

برخی از این برنامه تنها در یک نسخه به بازار ارائه شدند و با نصب آن روی کامپیوتر به راحتی امکان استفاده از آن وجود دارد. اما برخی از این برنامه‌ها دو نسخه‌ای هستند و علاوه بر کامپیوتر باید یک مودم، روتر، وجود داشته باشد تا افراد بتوانند به راحتی آن را استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

برخی از ویژگی‌های نرم افزار مطب

این نرم افزارها انواع مختلفی دارند و به سیستم‌های گوناگونی مجهز هستند. برخی از این نرم افزارها از پن یا قلم نوری پشتیبانی می‌کنند. قلم نوری ابزاری است که با بهره گیری از آن امکان وارد کردن اطلاعات مختلف در کامپیوتر وجود دارد و کار با این محصول راحت‌تر از موس به نظر می‌رسد. قلم نوری یکی از محصولات پرکاربرد در مشاغل حساس مثل پزشکی است. با این امکان پزشک در یک نگاه کلی می‌تواند یادداشت‌های گذشته برای بیمار خود را مشاهده و بررسی کند.

این برنامه‌ها انواع گوناگونی دارند، برخی از آن‌ها فقط برای یک کاربر مشخص تعریف شده، اما بعضی دیگر از نرم افزارهای مطب به صورت پیش فرش برای چند کاربر تعریف شده‌اند.

این نرم افزارها به گونه‌ای ترتیب داده شده‌اند که پزشکان به راحتی امکان آگاهی از هزینه‌های پرداختی و دریافت یکجا مبالغ مورد نظر خود را داشته باشند. در واقع برخی از نرم افزارهای مطب به درگاه بانک‌ها یا موسسات بانکی مختلف قابل اتصال هستند.

نرم افزارهای مطب به آموزش یا کسب اطلاعات خاصی احتیاج دارد؟

مختصصان نیز به راحتی امکان ثبت اطلاعات بیماران خود را در نرم افزارهای مطب مناسب دارند. متخصصان قلب و عروق، مغز و اعصاب، ارتوپدی و … به راحتی می‌توانند از این سیستم بهره برده و نگران عدم ثبت اطلاعات بیماران یا گم شدن آن‌ها نباشند. معمولا برخی از این نرم افزارها به پیش نیاز خاصی احتیاج دارند، اما بعضی از آن‌ها نیز هیچ پیش نیازی احتیاج ندارند و به راحتی قابل کاربرد هستند. در واقع با یک آموزش جامع و چگونگی ثبت و درج اطلاعات بیماران و دیگر مسائل مرتبط، امکان استفاده از این نرم افزار وجود دارد. لازم به ذکر است که این نرم افزارها به طور پیوسته به روزرسانی می‌شوند تا مطابق با آخرین متد دنیا به پزشکان و دیگر کاربران خدمات ارائه دهند.

برخی از مزیت‌های سیستم نرم افزار مطب اکسیر

اکسیر یکی از این نرم افزارهای پرکاربرد است که طبق تحقیق و پرسش‌های به عمل آمده از پزشکان توانسته رضایت بسیاری از آنان را به خود جلب کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و به هیچ پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد. معمولا همواره نرم افزار مطب به روزرسانی می‌شود و آخرین ورژن آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کاربران نرم افزار مطب اکسیر برای استفاده از این محصول به اینترنت احتیاجی ندارند و فقط باید آی پی اختصاصی داشته باشند. این نرم افزار از ماژول نوری نیز پشتیبانی می‌کند و به راحتی امکان ثبت اطلاعات در آن وجود دارد. ضمنا پزشکان می‌توانند از طریق این نرم افزار به درگاه بانک‌های سامان کیش، آسان کارت، به پرداخت ملت و تجارت الکترونیک پارسیان متصل شوند و با دستگاه کارتخوان ارتباط داشته باشند.

در صورتی که پزشکان مایل به ذخیره تصویر بیمار در پرونده وی باشند، امکان ذخیره عکس در طول دوره درمان از طریق این نرم افزار وجود خواهد داشت.

متخصصان رشته‌های قلب و عروق نیز به راحتی امکان استفاده از این نرم افزار را دارند. این نرم افزار یک بخش ویژه به عنوان اکوکاردیوگرافی دارد که مختص پزشکان قلب و عروق بوده و با استفاده از آن امکان ثبت و پرینت اطلاعات اکوی بیماران به راحتی در این نرم افزار وجود دارد.

نقاط قوت نرم افزار اکسیر

اگر پزشکان مایل باشند، منشی یا افراد دیگر به اطلاعات بیماران دسترسی داشته باشند و در واقع روی نرم افزار مطب اکسیر کاربر اضافه کنند، این امکان با پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.

لایسنس دائمی، ماژول‌های تخصصی، پرونده در یک نگاه و آپلود سریع مدارک از دیگر مزیت‌های این نرم افزار محسوب می‌شود. ضمنا این نرم افزار پشتیبانی قوی دارد که به سرعت مشکلات کاربران را در خصوص به کارگیری آن برطرف می‌کند. در صورتی که مشکلات به راحتی قابل حل نباشد، امکان حضور کارشناسان اکسیر در مطب و رفع مشکل وجود خواهد داشت. ضمنا قبل از خرید نرم افزار مطب اکسیر، متقاضیان می‌توانند درباره چگونگی استفاده و کاربرد آن مشاوره رایگان دریافت کنند و سپس به خرید آن بپردازند.

منبع: نرم افزار مطب اکسیر

انتهای پیام

مرتبط با : نرم افزار اکسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز