نگاه مدبرانه پزشکان به نسخه نویسی آنلاین

اخیرا سازمان بیمه سلامت در جهت حذف دفترچه‌های بیمه گام برداشته تا از این طریق افراد با ورود به سامانه نسخه الکترونیک و داشتن سوابق بیماران راحت‌تر خدمات دارویی مورد نیاز را ارائه دهند. ثبت اطلاعات بیماران به صورت الکترونیک باعث خواهد شد تا خدمت رسانی درمانی به آن‌ها آسان‌تر از هر زمانی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در واقع ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت به منظور کمک به بیماران و پزشکان برای خدمت رسانی بهتر تدارک دیده شده است. در حال حاضر گسترش خدمات بر بستر اینترنت و مسائل این چنینی باعث شده تا افراد به راحتی و بدون داشتن دردسر خاص برای دریافت خدمات درمانی اقدام کنند.

افرادی که مایل به آشنایی با روند ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت هستند ابتدا باید به صفحه اول سامانه مرتبط مراجعه کرده و نام کاربری و کلمه عبور را به درستی وارد کنند. با ورود به سامانه نسخه الکترونیک در سمت راست صفحه پنج بخش بیمه شده، مراجعین، ارائه خدمت، تاریخچه و صورتحساب به فرد نمایش داده خواهد شد. با ورود به بخش مراجعین امکان مشاهده اطلاعات فردی و بیمه مراجعه کنندگان وجود دارد. افراد از طریق این مورد امکان اطلاعات ارائه شده نسبت به احراز هویت فرد بیمه شده و کنترل حساب بیمه‌ای وی را خواهند داشت.

ورود به سامانه نسخه الکترونیک برای بیماران تامین اجتماعی

افرادی که بیمه تامین اجتماعی دارند و برای گرفتن خدمات درمانی به بیمارستان‌های وابسته مراجعه می‌کنند نیز از خدمات ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت بهره مند می‌شوند. پزشکان مجموعه‌های طرف قرارداد با تامین اجتماعی بعد از دریافت پیامک از این سازمان مبنی بر فعال شدن حساب کاربری بیمار، امکان ورود به سامانه نسخه الکترونیک و ثبت آن را دارند. پزشکان جهت ثبت نسخه الکترونیک ابتدا باید مرورگر کروم یا فایرفاکس را داشته باشند و آن را نصب کنند. سپس باید وارد سامانه ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت شوند و با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه، به اطلاعات بیماران اعم از تاریخچه، سوابق، داروها و نسخه‌های دریافتی و مواردی از این قبیل دست پیدا کنند.

آریاک سفر

لازم به ذکر است که در جریان ثبت نسخه الکترونیک بیمه سلامت تمامی حساسیت‌های دارویی و مشکلات بیماران درج شده تا پزشکان بعدی به راحتی امکان نسخه نویسی و دریافت اطلاعات بیمار را داشته باشند و از این لحاظ مشکلی ایجاد نشود. ضمنا تمامی این اطلاعات قابل به روزرسانی است. یعنی در صورتی که مشتریان مشکلات بیشتری داشته باشند، اطلاعات جدید برای آن‌ها ثبت خواهد شد.

نرم افزار پذیرش کلینیک ؛ موثر برای بیمار و پزشک

علاوه بر این خدمات، طراحی و بهره‌برداری از نرم افزار پذیرش کلینیک باعث شده تا بیماران و پزشکان شرایط بهتری داشته باشند. نرم افزار پذیرش کلینیک توسط مجموعه اکسیر ارائه شده و شامل خدمات متنوعی برای پزشکان و کادر درمان و بیماران است. پزشکان به منظور نظم دهی به جریان کارهای خود این امکان را دارند به صورت آنلاین شرایط مطب را تحت کنترل داشته باشند. اکسیر این امکان را برای تمامی مطب‌هایی که متصل به بیمه سلامت و تامین اجتماعی هستند فراهم آورده است.

چرا اکسیر؟

حتی افراد به منظور آشنایی بیشتر با این مورد، امکان دانلود نسخه رایگان را دارند. اکسیر نرم افزارها را با امکان دانلود آسان و داشتن آن در موبایل فراهم آورده است. نرم افزار پذیرش کلینیک و مطب اکسیر دارای بخش پذیرش، ویزیت، وقت دهی و گزارشات است. افراد حتی می‌توانند تور مجازی اکسیر را داشته باشند و از امکانات نرم افزار پذیرش کلینیک آن بازدید کنند.

در کل اکسیر به دنبال تلاش برای ایجاد بهبود در فرآیند پرونده الکترونیک بیماران و همچنین ارائه خدمات نرم افزاری علمی به پزشکان است. به همین دلیل همواره خدمات متنوع و به روزی را در خصوص بررسی پرونده بیماران و نظارت بر وضعیت مطب و کلینیک و … ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : نرم افزار اکسیر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز