پایان یک عصر و خداحافظی جگوار با موتورهای احتراقی

ژیوار

با این‌که خداحافظی‌ها همیشه تلخ هستند ولی کمپانی جگوار به منظور حرکت به سوی برقی سازی محصولاتش، سه خودرو سدان، کروک و استیشن با موتورهای احتراقی درون‌سوز را به عنوان آخرین محصولات این دوره تولید و به نمایش گذاشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی جگوار به تازگی آخرین نسخه از بهترین جگوارهای قرن بیست و یکم یعنی جگوار اف-تایپ کروک، استیشن واگن جگوار ایکس اف و سدان جگوار ایکس ای را تولید کرده و برای خداحافظی به نمایش گذاشته است.

در حال حاضر، کمپانی جگوار که قدمت فعالیت آن به جنگ صنعتی در خلال جنگ جهانی دوم باز می‌گردد، فقط پنل‌های بدنه برای خودروهای برقی آینده تولید خواهد کرد تا این کمپانی بتواند مشتریان جدید را به سوی خود جذب کند.

البته خداحافظی با این سه محصول محبوب و پرطرفدار به این معنا نیست که خودروهای احتراقی جگوار به طور کامل کنار گذاشته خواهند شد و تولید جگوار F-Pace و جگوار E-Pace همچنان ادامه خواهد داشت. جگوار E-Pace تنها مدلی است که در داخل بریتانیا تولید می‌شود تا زمانی که خودروهای برقی آینده روی خط تولید بروند.

دریان سفر امید

در حال حاضر بزرگ‌ترین و مهیج‌ترین پروژه‌ای که کمپانی جگوار در دست دارد پروژه 125 هزار دلاری معرفی جگوار جی تی برقی است که معماری جگوار در زمینه خودروهای برقی را به نمایش می‌گذارد. این معماری جدید به طور خاص به این منظور معرفی شده است تا لوکس بودن و عملکردی که از محصولات جگوار انتظار می‌رود را ارائه کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان