پاسخ لیونل مسی به ادعای جنجالی امباپه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ستاره فوتبال فرانسوی، کیلین امباپه، مدتی پیش یک مقایسه جنجالی درباره مسابقات یورو و جام جهانی انجام داد که صدای اعتراض فوتبال دوستان را درآورد. این مقایسه اخیرا پاسخ کوبنده اسطوره آرژانتینی، یعنی لیونل مسی را نیز به همراه داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ایندین اکسپرس، امباپه ۲۵ ساله ادعا می‌کند مسابقات قهرمانی یورو بسیار سخت‌تر از جام جهانی است، او پیش از این نیز در می ۲۰۲۲ به انتقاد از تیم‌های آمریکای جنوبی پرداخت و گفت:«در آمریکای جنوبی فوتبال به اندازه اروپا پیشرفته نیست، بخاطر همین است که برنده جام‌های جهانی اخیر اروپایی‌ها بوده‌اند!»

بیشتر بخوانید:

مسی در واکنش به سخنان هم‌تیمی سابقش در پاری سن ژرمن این‌گونه پاسخ داد:«درست است که همه برای جایی که در آن بازی می‌کنند ارزش قائلند، اما مسابقات یورو بسیاری از قهرمانان جهان نظیر آرژانتین، برزیل و اروگوئه را در خود ندارد، بنابراین نمی‌توان گفت یورو پیچیده‌ترین سطح مسابقات است!»

راز آسمان پایتخت

او در ادامه افزود:«جام جهانی بهترین تیم‌ها و بازیکنان جهان را در خود گنجانده و به همین دلیل است که همه می‌خواهند قهرمان جهان شوند!»

امباپه که در سال ۲۰۱۸ با فرانسه قهرمان جام جهانی شد و اخیرا اعلام کرد آرزو دارد در اولین مسابقه‌اش به‌عنوان کاپیتان با تیم ملی به قهرمانی یورو دست پیدا کند.

«این موضوع واقعا برای من و هم تیمی‌هایم مهم است، ما می‌خواهیم مردم کشور به ما افتخار کنند. این یک فرصت دیگر برای نوشتن تاریخ کشورم است!»

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز