پاسخ تند شهربانو منصوریان به مبینا نعمت زاده

ژیوار

این روزها «مبینا نعمت‌زاده» که دومین زن ایرانی است که به مدال المپیک رسیده است، به سوژه‌ی داغی برای رسانه‌ها و فضای مجازی بدل شده است. در چند روز اخیر نیز درگیری‌‌های مجازی این ورزشکار با شهربانو منصوریان خبرساز شده است.

به گزارش کاماپرس، دختر تکواندوکار بعد از کسب مدال در المپیک پاریس از مسئولان درخواست کرد تا شرایط را برای درس خواندنش در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور فراهم کنند چون او به‌خاطر ورزش نتوانسته تحصیلش را ادامه دهد.

بعد از این اتفاق، شهربانو منصوریان ،قهرمان ووشوی جهان، با انتشار ویدیوی روی صفحه اینستاگرام خود عنوان کرده که او را هم باید به‌خاطر کسب مدال‌های جهانی و بازی‌های آسیایی در رشته دندانپزشکی قبول کنند.

بیشتر بخوانید:

بعد از این اتفاق، مبینا نعمت‌زاده در یک برنامه، به سخنان شهربانو منصوریان واکنش نشان داد و گفت: «خیلی از ورزشکاران که رشته‌شان در حد المپیک نیست و این موضوع به آن‌ها مربوط نمی‌شود، آمدند و انتقاد کردند. واقعا باعث تاسف است. شما خودت ورزشکار هستی و سختی‌های ورزش را کشیده‌ای. وقتی به یک ورزشکار دیگر توهین می‌کنی، قطعا یک روز هم به شما توهین می‌کنند.»

دریان سفر امید

او همچنین توضیح داد که تنها به این نکته اشاره کرده است که به رشته‌ی پزشکی علاقه دارد و منظورش این نبوده که در این رشته پذیرش شود.

این اما پایان ماجرا نبود، امروز بار دیگر «شهربانو منصوریان» به این سخنان واکنش نشان داد و گفت: «اولین زنی که بعد از انقلاب در بازی‌های آسیایی مدال گرفت در رشته‌ ووشو بود. ورزشکاران این رشته اگر در المپیک هم باشند باز هم مدال خواهند گرفت.»

او ادامه داد: «من برادری دارم که در حالی که ما ورزش می‌کردیم، خود را در یک اتاق زندانی می‌کرد و مدام درس می‌خواند؛ او ورزش را ادامه نداد و هنوز که هنوز است پشت کنکور مانده. می‌خواهم بگویم هر رشته‌ای احترام خودش را دارد.»

منصوریان در پایان صحبت‌های خود، نعمت‌زاده را «بچه» خطاب کرد.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز