ویژگی ها و قیمت بهترین سرخ کن فیلیپس

سرخ کن - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه سرخ‌کن به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین دستیارهای آشپزی در بسیاری از آشپزخانه‌ها حضور دارد. سرخ‌کن‌های جدید از فن‌ها و مکانیسم‌های گرمایشی مدرن استفاده می‌کنند و با چرخش هوا گرم، غذا را آماده می‌کنند. به همین جهت به میزان زیادی میزان مصرف روغن را در پخت‌وپز کاهش می‌دهند.

به گزارش کاماپرس سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9870 یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که به میزان زیادی مصرف روغن را کاهش داده و در عین حال غذاهای باکیفیتی طبخ می‌کند. با استفاده از سرخ‌کن‌ فیلیپس مدل مدل HD987، علاوه بر افزایش لذت آشپزی و صرفه‌جویی در زمان، غذاهای بسیار لذیذی می‌توان طبخ کرد.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی ویژگی‌ها و قیمت سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9870 پرداخته است.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9870

این سرخ‎‌کن فیلیپس درای سیستم خاموشی خودکار و تایمر است که پخت غذا را تسهیل می‌کند. طراحی ظاهری این سرخ ‌کن ارگونومیک است و مخزن و سبد آن در قسمت پایین دستگاه تعبیه شده است. امکان جدا کردن مخزن و سبد از طریق دستگیره وجود دارد. این سرخ‌کن دارای ظرفیت 7.3 لیتر است و پنج برنامه هوشمند برای پخت غذا دارد. تنوع برنامه‌های سرخ‌کن، به افراد امکان طبخ طیف متنوعی از غذاها را می‌دهد.  

ویژگی های سرخ کن فیلیپس مدل HD9870

این دستگاه سرخ‌کن فیلیپس با استفاده از تکنولوژی جدید Starfish در فناوری ریپید ایر تولید شده است. با استفاده از این فناوری هوا گرم درون سرخ‌کن گردش پیدا می‌کند و باعث پخت یک‌دست غذا می‌شود. با وجود این که این دستگاه جزو سرخ‌کن‌های بدون روغن است، نتیجه نهایی پخت غذا ترد و لذیذ است.

این سرخ‌کن دارای وارمر است و به همین جهت قادر است تا 30 دقیقه بعد از پخت غذا را گرم نگه دارد. تکنولوژی هوا داغ به‌کارگرفته در این دستگاه، تا 90 درصد میزان مصرف روغن را کاهش می‌دهد و غذایی سالم و خوشمزه طبخ می‌کند. کاسه این محصول نچسب و ضدخش است و در طول زمان دوام خوبی دارد.

سرخ‌کن فیلیپس ظاهر شیک و زیبا و در عین حال جمع‌وجوری دارد. بدنه این محصول از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و به همین جهت وزن بسیار سبکی دارد. بدنه سرخ‌کن فاقد BPA و یا بیس فنول است. بیس فنول یک ماده شیمیایی مضر است که در پلاستیک‌های پلی کربناتی و رزین‌های اپوکسی وجود دارد. با این حال افراد با خیال راحت می‌توانند از این محصول استفاده کنند، زیرا فاقد مواد مضر شیمیایی است و سلامت آن‌ها را به خطر نمی‌اندازد.

بدنه داخلی مخزن این سرخ‌کن دارای روکش سرامیکی کاملا نچسب و قابل شست‌وشو است. همه قطعات متحرک این سرخ‌کن قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی دارند و هیچ آسیبی نمی‌بینند. این سرخ‌کن به قیمت 24 میلیون تومان قابل تهیه است.

مزیت های سرخ‌ کن فیلیپس مدل HD9870

این دستگاه مجهز به اعلام هشدار در پایان برنامه است و افراد می‌توانند از زمان آماده شدن غذا مطلع شوند. جنس بدنه این سرخ‌کن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است و همچنین نسبت به سرما عایق است. این دستگاه دارای نمایشگر ال ای دی است که استفاده از آن برای انتخاب برنامه پخت راحت است. این سرخ‌کن قابلیت پخت سیب‌زمینی، مرغ، اسنک، گوشت، همبرگر، ماهی و نان تست را دارد و به دلیل قابلیت‌های چندگانه افراد را از خرید دستگاه‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند.

خرید سرخ کن از « فیلیپس مارکت»

فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت دارای بیش از یک دهه فعالیت به عنوان تنها مرکز تخصصی فیلیپس در ایران است. افراد با خرید از این مجموعه می‌توانند ضمانت‌نامه اصل شرکتی را دریافت کنند. همچنین افراد 24 ساعت مهلت تست کالا دارند و می‌توانند طی هفت روز اصالت کالا را بررسی کنند. افراد با خرید از فیلیپس مارکت می‌توانند سریعا محصول را دریافت کنند و قابلیت پرداخت در محل نیز برخوردار شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سرخ‌کن فیلیپس می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://philipmarket.com مراجعه کنند و یا جهت دریافت مشاوره با شماره 09918800093 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیپس مارکت
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز