مهم ترین ویژگی نرم افزار حسابداری آنلاین چیست؟

آریاک سفر

نرم افزار حسابداری آنلاین برای مدیریت مالی بهتر در تمام شرکت‌های کوچک و بزرگ به کار می‌رود و یکی از قدرتمندترین ابزارهای حسابداری در دنیای مدرن است. این برنامه، قابلیت مدیریت حساب‌های پرداخت و دریافت را دارد و صورت‌های مالی را تهیه و تنظیم می‌کند. همچنین، نرم افزار حسابداری ابری برای ثبت و پیگیری سفارشات و موجودی‌ها، گزارش‌دهی مالی و مدیریت بودجه نیز استفاده می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری آنلاین را بررسی می‌کند.

سرعت و دقت بالا

نرم افزار حسابداری آنلاین با روش کدگذاری کار می‌کند و در آن سرعت و دقت بیشتری را نسبت به حسابداری سنتی می‌توان تجربه کرد. در این برنامه، امکان خطا کمتر است و از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری استفاده شده است که همگی امکانات جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این برنامه در بهبود فرایند تجزیه و تحلیل داده‌های مالی نیز نقش ویژه‌ای دارد.

دسترسی آسان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری آنلاین این است که دسترسی آسان‌تری دارد و افراد می‌توانند در هر زمان و مکانی از اطلاعات آن استفاده کنند. این نرم افزار به صورت آنلاین و تحت وب ارائه می‌شود و از این جهت دسترسی بهتری دارد.

دریان سفر امید

امنیت کامل

امنیت استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین بسیار بیشتر از روش‌های سنتی است. زمانی که سرور در اختیار خود کاربران باشد، امکان ایجاد مشکل و از بین رفتن اطلاعات بسیار بیشتر خواهد بود؛ تا اینکه سرور قدرتمند بین‌المللی اطلاعات را در اختیار داشته باشد. این سرور تمام شرایط حفظ اطلاعات را به طور دقیق و کامل رعایت می‌کند و امکان خطا در آن بسیار کمتر است.

همچنین، با تکنولوژی‌های نوین و کدگذاری‌های مختلف، امنیت اطلاعات در این سرورها به طور کامل تضمین می‌شود.

پشتیبانی 24 ساعته

نرم افزار حسابداری آنلاین باید به صورت 24 ساعته و در هفت روزه هفته پشتیبانی شود. در این نرم افزارها قبل از استفاده باید آموزش‌های لازم را دید که اغلب شرکت‌های معتبر مانند لیام، آموزش رایگان را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

مشاوره‌های حرفه‌ای شرکت ارائه دهنده نرم افزار

علاوه بر اینکه شرکت ارائه دهنده نرم افزار باید پشتیبانی‌های لازم را داشته باشد و آموزش مناسب را در اختیار کاربران قرار دهد، باید در زمینه انتخاب بهترین طراحی حسابداری نیز به کاربران کمک کند. متناسب با کسب و کارهای مختلفی که به دنبال نرم افزار حسابداری آنلاین هستند، ممکن است شرایط استفاده و نیازمندی‌ها فرق داشته باشد. نرم افزار حسابداری لیام قابل استفاده برای کسب و کارهای مختلف است و از این جهت طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کند.

قیمت مناسب

از دیگر ویژگی‌های مهم نرم افزار حسابداری آنلاین این است که قیمت بسیار کمتری نسبت به مدل‌های سنتی‌تر دارد. این روش حسابداری، هزینه‌های مربوط به تهیه سیستم‌های حرفه‌ای برای استفاده سرور را ندارد. همچنین، دردسرهایی مانند تهیه فضای امن و مناسب برای آسیب ندیدن سرور نیز در آن قابل توجه است.

قابلیت اتصال به نرم افزارهای دیگر

نرم افزار حسابداری ابری لیام می‌تواند به راحتی به سایر سیستم‌ها و نرم افزارها متصل شود. این برنامه از این جهت در سازمان‌های بزرگ‌تر استفاده کاربردی‌تری می‌تواند داشته باشد. کاربران در این روش، اطلاعات مالی خود را به راحتی به سایر بخش‌های سازمان منتقل می‌کنند و امکان اشتراک‌گذاری منابع و بهبود فرآیند مالی با کمک آن‌ها بیشتر خواهد بود.

اشغال نکردن فضای اضافه

نرم افزار حسابداری آنلاین، به صورت تحت وب ارائه می‌شود و لازم نیست افراد سیستم‌ها و کامپیوترهای حرفه‌ای را خریداری کنند. همچنین، این نرم افزار فضایی اشغال نمی‌کند و به راحتی با اتصال به اینترنت می‌توان به آن دسترسی داشت. البته در صورتی که به هر دلیلی ارتباط آنلاین قطع شود، نسخه‌ای از نرم افزار لیام به صورت آفلاین در سیستم مشتری نصب می‌شود که بدون نیاز به اینترنت می‌توان اطلاعات شرکت را در اختیار داشت.

دسترسی مادام العمر به اطلاعات

در نرم افزار حسابداری آنلاین، بعد از اینکه اشتراک استفاده از امکانات به اتمام رسید، همچنان دسترسی رایگان به اطلاعات ثبت شده باقی می‌ماند. در این روش شاید افراد نتوانند از امکانات و قابلیت‌های نرم افزار برای انجام امور مالیاتی خود استفاده کنند اما دسترسی مناسب را خواهند داشت.

گزارشات مالی آنلاین

نرم افزار حسابداری آنلاین لیام امکان تولید گزارشات مالی را فراهم می‌کند که نسبت به بسیاری از نرم افزارهای دیگر، ویژگی جدیدتری است. این قابلیت باعث تولید سریع و دقیق گزارش‌های مالی شرکت می‌شود. مواردی مانند سود و زیان، ترازنامه، گزارش سودآوری و امور دیگر را به راحتی در این روش می‌توان در اختیار داشت.

نرم افزار حسابداری آنلاین «لیام»

نرم افزار حسابداری آنلاین لیام یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای انجام امور مالی می‌توان انتخاب کرد. این نرم افزار علاوه بر داشتن تمام ویژگی‌های یک نرم افزار قدرتمند، از نظر قیمت نیز بسیار باصرفه‌تر از نمونه‌های مشابه بازار است. این نرم افزار، سرعت و دقت بالایی دارد و از تکنولوژی‌های پیشرفته بهره می‌برد. همچنین این برنامه با امنیت کاملی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد و مدیران امکان مشخص کردن محدودیت‌های دسترسی کاربران را دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین «لیام» می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرسwww.liyam.cloud.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02144004372 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : لیام
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
آهن ملل اصفهان
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان