ویژگی های منحصر بفرد ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۷

شرکت سامسونگ اعلام کرده که در حال دو برابر کردن حافظه داخلی گلکسی واچ ۷ از ۱۶ گیگابایت در مدل‌های قبل به ۳۲ گیگابایت در مدل جدید است.

به گزارش کاماپرس، سامسونگ در حال ایجاد تغییرات قابل‌توجه و  منحصربفردی در سری ساعت‌های هوشمند آینده خود است. در این میان گلکسی واچ ۷ قرار است در سه مدل جدید عرضه شود، این در حالیست که ساعت‌های هوشمند سامسونگ تاکنون تنها در دو مدل وارد بازار شده‌اند.

نسخه اول این ساعت هوشمند دارای شماره مدل SM-L۳۰۰ و SM-L۳۰۵ است، مدل دوم با شماره مدل SM-L۳۰ و SM-L۳۱۵ و ‌مدل سوم نیز با شماره مدل SM-L۷۰۰ و SM-L۷۰۵ عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ اعلام کرده که در حال دو برابر کردن حافظه داخلی گلکسی واچ ۷ از ۱۶ گیگابایت در مدل‌های قبلی به ۳۲ گیگابایت است. همچنین افزایش فضای ذخیره‌سازی برای دانلود برنامه‌ها، واچ‌فیس‌ها و لیست‌های پخش موسیقی آفلاین از دیگر ویژگی‌های خاصی است که برای این ساعت درنظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۷ با استفاده از رابط کاربری Wear OS ۵ مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود و پیش بینی می‌شود که این گجت پوشیدنی همراه با گوشی تاشو جدید سامسونگ، حلقه هوشمند سامسونگ و هندزفری گلکسی Buds ۳ طی رویدادی در ژوئیه ۲۰۲۴ معرفی شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز