ویژگی های منحصربفرد جدیدترین خودرو برقی کرمان موتور

بیشتر بخوانید: جای خالی تحول در نمایشگاه خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی سه خودرو پرطرفدار کرمان موتور اعلام شد-کاماپرس
ژیوار

نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 از دیروز 30 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا 2 مرداد فعالیت می‌کند و طی آن خودروسازان داخلی از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، جدیدترین محصولات ارایه شده توسط خودروسازان مطرح کشور را معرفی می‌کند.

مدیران کرمان موتور مدعی هستند که از مونتاژکاری فاصله گرفته و حالا به یک خودروساز تبدیل شده‌اند. پلتفرم خودشان را دارند و در حال حاضر خودرو J4 را با بالای 70 درصد داخلی سازی تحویل مشتری می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

هدف کرمان موتور از حضور در نمایشگاه «تحول صنعت خودرو 1403» نشان دادن پیشرفت‌ها و دستاوردهای جدید از تولید خودرو تا خدمات پس از فروش از سال گذشته تا به امروز است.

دریان سفر امید

همه چیز درباره جدیدترین محصول کرمان موتور ؛ خودرو E30X

در این میان اما مهمترین دلیل حضور کرمان موتور معرفی خودرو E30X است. این خودرو با یک بار شارژ می‌تواند مسافت 505 کیلومتری را با حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت طی کند.

این محصول برقی یک مانیتور 15.6 اینچی در داشبور دارد، همچنین از دوربین 360 درجه به همراه سنسورهای پارک جلو و عقب، تعویض دنده پشت فرمان و مانیتور پشت آمپر دیجیتال 6.2 اینچی بهره‌مند شده است.

خودرو جدید کرمان موتور-کاماپرس

از دیگر امکانات این خودرو که برعکس خودروهای هاچ بک فضای داخلی خوبی دارد، می‌توان به سقف پاناروما در کنار فرمان دی کات D-CUT و دستگیره‌های محو شونده اشاره کرد.

همچنین از 6 کیسه هوای جلو، جانبی و پرده‌ای، ایستایی در سرپایینی و سربالایی، ترمز کمکی هیدرولیکی و سیستم کنترل کشش به عنوان تجهیزات ایمنی کی ام سی E30X می‌توانیم نام ببریم.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز