ویژگی‌ های بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

آریاک سفر

طراحی سایت فروشگاهی یک گام اساسی برای ورود به دنیای فروش اینترنتی و تجارت الکترونیکی است. این اقدام معمولا تخصص و هزینه بالایی را می‌طلبد و ایجاد آن را باید به بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی که سابقه کافی و درخشان در این حوزه دارد، سپرد.

کاماپرس در این گزارش ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی را مورد بررسی قرار داده است.

1 – داشتن سابقه کاری درخشان و تجربه کافی

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی باید دارای سابقه طولانی در زمینه راه اندازی این نوع از سایت‌ها باشد. داشتن تجربه کافی در این زمینه، شرط اصلی و اولیه برای انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی است. به خصوص اینکه این نوع از شرکت‌ها معمولا کار پشتیبانی سایت‌های فروشگاهی را نیز انجام می‌دهند و پشتیبانی و رفع ایراد نیز مستلزم داشتن تجربه کاری بالا است.

سابقه کاری یک شرکت را می‌توان از نمونه کارهای انجام شده، پیگیری کرد. این نوع از شرکت‌ها معمولا تعداد بسیار زیاد و متنوعی از سایت‌های فروشگاهی را راه اندازی کرده‌ و رزومه بسیار خوبی در این زمینه دارند.

2 – طراح سایت فروشگاهی با هزینه معقول

کسانی که تصمیم به راه اندازی سایت فروشگاهی گرفته‌اند، می‌بایست بودجه خوبی را به این منظور در نظر بگیرند. اما این بودجه باید معقول و منطقی باشد. به همین دلیل در مقایسه شرکت‌ها برای یافتن بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی و سپردن این کار به شرکت باید به معقول و مناسب بودن هزینه این کار نیز توجه کنید.

دریان سفر امید

به هیچ وجه نباید طراحی سایت فروشگاهی را به شرکتی که هزینه بسیار پایینی برای این کار طلب می‌کند، سپرد و پایین بودن هزینه دلیل مناسب بودن شرکت نیست. عکس این موضوع نیز درست است و هزینه باید متناسب با نیازها و خواسته‌های مشتری و عرف بازار تعیین شود.

3 – داشتن تیم کامل طراحی و راه اندازی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی معمولا تمام خدمات مربوط به این حوزه را به صورت یکجا به مشتری ارائه می‌دهد و دارای تیمی باتجربه در همه این موارد است. برای نمونه می‌توان به تیمی شامل متخصصین هاستینگ، برنامه نویس وب، طراح سایت، متخصص UI و UX، تیم سئو و تیم تولید محتوا اشاره کرد.

سایت فروشگاهی معمولا با ترکیبی از این تخصص‌ها ساخته می‌شود و اشکال در هر قسمت می‌تواند به معنی عدم کارایی و موفقیت فروشگاه باشد. به همین دلیل بیشتر شرکت‌های مطرح در این حوزه صفر تا صد خدمات مربوطه را به مشتری ارائه می‌دهند و مسئولیت تمام بخش‌های کار را بر عهده می‌گیرند.

4 – داشتن نوآوری و به روز بودن

دانش و تکنولوژی‌های مربوط به طراحی سایت هر ساله در حال تغییر است و علاوه بر این، مجموعه قوانین و پیش نیازهای این کار نیز در کشور همواره تغییر می‌کند. بر همین اساس، شرکت‌های طراح سایت‌های فروشگاهی می‌بایست در زمینه دانش فنی و قوانین مربوط به این حوزه کاملا به روز باشند.

همچنین تیم‌ها و شرکت‌هایی در این زمینه موفق هستند که از نوآوری استقبال کرده و همیشه به دنبال روش‌های جدید و نو برای بهتر کردن کار هستند. این نوع از شرکت‌ها همیشه یک قدم از شرکت‌های رقیب جلوتر بوده و محصول ارائه شده نیز معمولا داری همین ویژگی است.

5 – ارائه پشتیبانی کامل

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی معمولا دارای پشتیبانی کامل و 24 ساعته است که باید در سریعترین زمان ممکن به مشکلات مشتریان پاسخ گفته و به سرعت ایرادها را رفع نماید.

هر ساعت از کار افتادن و یا داشتن ایراد برای یک سایت فروشگاهی برابر با ضرر و زیان مالی است و به همین دلیل پشتیبانی مناسب برای این نوع از سایت‌ها نسبت به سایت‌های دیگر به مراتب از اهمیت بیشتری برخودار است.

شرکت‌های خوب در این زمینه معمولا به سرعت پاسخگو هستند و در هر زمان از شبانه روز به رفع ایرادها و مشکلات می‌پردازند.

«فروش گستر» بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

فروش گستر یک سیستم یکپارچه، کامل و هوشمند برای ارائه خدمات آنلاین و فروش کالا در بستر اینترنت است. این سیستم به همه افراد با هر سطح از توان مالی و تکنولوژی کمک می‌کند که به بهترین شکل ممکن وارد دنیای تجارت الکترونیکی شوند. رزرو و نوبت دهی، مارکت پلیس، فروش کالا، ایجاد بازار اینترنتی، فروش محتوا و فایل، فروش اقساطی، برگزاری مناقصه و مزایده، فروش عمده و سایر خدمات این حوزه در سیستم فروش گستر پیش بینی و اجرا شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروش گستر به آدرس foroshgostar.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02149021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروش گستر
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان