ویژگی‌ های بهترین دکتر جراح بینی با قیمت مناسب چیست؟

دکتر جراح بینی - کاماپرس
ژیوار

عمل بینی به علت حساسیت بالا، هزینه‌بر است چراکه قبل از اینکه جزئی در زیبایی ظاهر افراد باشد، عضوی حیاتی برای زندگی انسان محسوب می‌شود. به همین خاطر باید با انتخاب بهترین دکتر جراح بینی با قیمت مناسب علاوه بر رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه، خود را دچار عوارض پس از جراحی یا مشکلات تنفسی نکنیم چراکه عمل بینی با هزینه کم نتیجه‌ای جز نارضایتی و تمایل به انجام عمل ثانویه برایتان نخواهد داشت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های بهترین دکتر جراح بینی با قیمت مناسب، علت انجام عمل بینی با هزینه کم، عوارض ناشی از آن و همچنین عوامل موثر بر هزینه‌ی بهترین دکتر جراح بینی در تهران با قیمت مناسب می‌پردازد‌.

بهترین دکتر جراح بینی - کاماپرس

ویژگی‌های بهترین دکتر جراح بینی با قیمت مناسب چیست؟

·  داشتن مهارت و تخصص لازم در زمینه‌ی جراحی بینی:

مهارت و تخصص از اصلی‌ترین فاکتورها برای انتخاب بهترین دکتر جراح بینی با قیمت مناسب است. پزشک مطمئن، تمامی مدارک تخصص خود را در اختیار بیمارانش قرار می‌دهد.

  • ارائه‌ی مشاوره دقیق به بیمار:

جلسات مشاوره‌ قبل از جراحی بینی با هدف پاسخ به سوالات بیمار و شرح فرآیند جراحی برای او انجام می‌شود. بهترین دکتر جراح بینی با قیمت مناسب حتما این جلسات را انجام می‌دهد.

دریان سفر امید

· داشتن تجربه‌های موفق در جراحی:

با بررسی رضایت بیماران سابق جراح مورد نظر خود می‌توانید مطمئن شوید که پزشک متخصص و قابل اعتماد است.

· قیمت مناسب برای جراحی:

یکی از ویژگی‌های بهترین دکتر جراح بینی ارائه قیمت مناسب برای جراحی است. دقت داشته باشید که انتخاب ارزانترین قیمت عمل بینی به هیچ عنوان نتیجه مطلوب نخواهد داشت. بنابراین گول تبلیغات مختلف با عناوین جذاب «عمل بینی ارزان قیمت»، «عمل بینی 4 میلیون تومان»، «عمل بینی با 5 میلیون تومان»، «عمل بینی با بهترین جراح بینی و قیمت ارزان» را نخورید. انتخاب بهترین جراح بینی که ویژگی‌های جراح حاذق و ماهر را داشته بسیار اهمیت دارد و روی نتیجه عمل بینی شما نیز موثر است.

· در اولویت بودن سلامت بیمار:

اخلاق حرفه‌ای یکی از فاکتورهایی بوده که بهترین دکتر جراح بینی با قیمت مناسب باید داشته باشد. اگر سلامت بیمار در اولویت باشد یعنی بخشی از اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده است.

· رعایت تناسب فرم بینی با چهره بیمار:

انتخاب فرم بینی مناسب با چهره یکی از مراحل دشوار در جراحی بینی است. بهترین دکتر جراح بینی با قیمت مناسب باید تناسب فرم بینی با چهره بیمار را رعایت کرده تا نتیجه کاملا برای او مورد قبول باشد.

بهترین دکتر جراح بینی - کاماپرس

عوارض عمل بینی با هزینه کم

در صورتی که پزشک خود را بدون تحقیق و صرفا به دلیل انجام عمل بینی با هزینه کم انتخاب کنید، ممکن است عوارض زیر را پس از عمل تجربه کنید.

· اختلالات تنفسی:

گاهی جراح در اثر ناآگاهی، به ساختار درونی بینی آسیب می‌زند یا مجرای بینی را بیش از حد کوچک می‌کند؛ در این شرایط شخص هنگام خواب، ورزش و زندگی روزانه دچار مشکلات می‌شود.

· ماندن جای زخم:

در برخی موارد در اثر جراحی نادرست، جای زخم به‌ شکل نامطلوبی بر بینی بیمار قابل‌ مشاهده است. اگر جراح دارای تجربه کافی نباشد؛ و جای بخیه و زخم روی بینی باقی بماند.

· سوراخ شدن تیغه بینی:

اگر تیغه‌ی بینی که راه تنفسی سمت راست و چپ را جدا می‌کند، در اثر کم تجربگی جراح بینی سوراخ شود؛ مشکلات تنفسی، خونریزی، صدای سوت مانند هنگام تنفس و… برایتان به وجود می‌آید. 

هزینه عمل بینی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه جراحی بینی با توجه به نوع بینی، روش جراحی، تجربه و دستمزد جراح، محل جراحی، هزینه‌های جانبی و… برای هر فرد متفاوت است که در ادامه به توضیح هر کدام پرداخته می‌شود.

1. دستمزد جراح:

تجربه و مهارت پزشک بر دستمزد او تاثیرگذار است چراکه هر چه سابقه‌ی پزشک بیشتر باشد، هزینه بالاتری برای جراحی دریافت می‌کند. جراح باتجربه، تعداد عمل‌های بسیاری انجام داده و می‌تواند بهترین عکس‌العمل را در زمان مواجه با پیچیده‌ترین موقعیت‌ها از خود نشان دهد تا بیمار به نتیجه مطلوب رسد. با انتخاب بهترین دکتر جراح بینی با قیمت مناسب می‌توانید بهترین نتیجه را ببینید.

2. اتاق عمل و بیمارستان:

هزینه بیمارستان و اتاق عمل از هزینه دستمزد جراح به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. تمامی این هزینه‌ها می‌تواند با توجه به نوع بیمارستان یا کلینیک و همچنین مدت زمان جراحی بینی برای هر فرد متغییر باشد.

3. آزمایش:

هزینه آزمایشات خون، سی‌تی‌اسکن یا سونوگرافی سینوس‌ها مربوط به قبل از عمل بینی است؛ چراکه نتیجه‌ی آزمایش باید قبل از جراحی به پزشک تحویل داده شود.

4. منطقه‌ی جغرافیایی مطب:

هزینه‌ی جراحی در تهران نسبت به شهرهای کوچک‌تر مانند مشهد، اصفهان، شیراز و رشت بیشتر است؛ چراکه تجهیزات و امکانات بیشتری داشته و جراح می‌تواند از تکنیک‌های پیشرفته و به‌روزتری استفاده کند. البته پیدا کردن بهترین دکتر جراح بینی در تهران با قیمت مناسب نیز کار دشواری نخواهد بود.

5. نوع بینی:

گوشتی یا استخوانی بودن بینی بیمار بر قیمت جراحی تاثیرگذار است؛ چراکه معمولا جراحی بینی گوشتی نسبت به جراحی بینی استخوانی پیچیده‌تر است. به علاوه نوع جراحی بیمار که اولیه است یا ترمیمی نیز می‌تواند بر قیمت جراحی تاثیرگذار باشد. جراحی‌های ترمیمی یا ثانویه پیچیدگی بیشتری داشته و طبیعتا هزینه بیشتری نیز دریافت می‌کنند.

دکتر جراح بینی - کاماپرس

آشنایی با بهترین دکتر جراح بینی با قیمت مناسب در “پزشک ۲۴”

افرادی که تصمیم به جراحی زیبایی دارند، اما انتخاب جراح برایشان دشوار است، می‌توانند با کمک پزشک 24 بهترین جراح را با توجه به میزان رضایت مراجعان قبلی و مطابق بودجه‌ خود انتخاب کنند. مجموعه‌ پزشک 24 از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده و در حوزه‌های جراحی زیبایی بینی، زیبایی صورت، بدن، پوست و مو و زیبایی دندان در تمامی شهرهای ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، رشت و … خدمت‌رسانی می‌کند. لازم به ذکر است که دریافت مشاوره بینی از کارشناسان پزشک 24 کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

زیباجویان برای تسهیل فرآیند جستجو و انتخاب بهترین پزشک مورد نظر در شهر خود می‌توانند به نشانی اینترنتی https://pezeshk24.com  مراجعه کنند. همچنین برای ارتباط با کارشناسان متخصص عمل بینی و رزرو نوبت رایگان می‌توانند در روزهای کاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر با شماره‌ تلفن‌های همراه 09934898610 و 09011552424 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پزشک 24
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان