وضعیت کنونی ریپل بعد از هاوینگ بیت کوین

ژیوار

قیمت ریپل بعد از چند روز توانسته دوباره در مدار صعودی قرار بگیرد و به بالاترین قیمت روزانه خود یعنی 0.526 دلاری برسد. این رشد قیمتی در حال رخ داده که بیت کوین دچار کاهش قیمت شده است.

به گزارش کاماپرس، ریپل از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به کل بازار و بیت کوین، بازدهی منفی داشته اما به خاطر ظرفیت رشد آتی، اکنون یک فرصت سرمایه گذاری مناسب محسوب می‌شود. جهش قیمتی ریپل بعد از چهارمین هاوینگ بیت کوین رخ داد. دلیل اصلی این رشد قیمتی به پدیده «خبر را بفروش» برمی‌گردد که روی بیت کوین موثر بوده است. این وضعیت باعث جابجایی سرمایه در بازار رمزارزها شده و از سرمایه گذاری‌های دیگری مانند ریپل بهره مند می‌شود.

در حال حاضر رشد قیمتی ریپل با افزایش فعالیت‌های خرید سرمایه گذاران بزرگ یا همان نهنگ‌ها همزمان شده که قبل از هاوینگ بیت کوین تعداد آن‌ها رو به افزایش رفت. گذشته از نهنگ‌ها، سرمایه گذاران خرد نیز در حال انباشت ریپل هستند. در کل به نظر می‌رسد تحولات بازار ریپل مثبت است.

تحلیل شرایط کنونی ریپل

گزارش کوین شیرز حاکی از آن است که وجوه ریپل نسبت به بیت کوین و اتریوم رو به افزایش بوده و از معدود وجوهی است که در هفته منتهی به بیست و چهارم فروردین ماه رشد پیدا کرده است. این ورود سرمایه افزایش اعتماد سرمایه گذاران به پتانسیل ریپل را نسبت به همتایان آن نشان می‌دهد.

دریان سفر امید

از منظر تحلیل تکنیکال، حرکات قیمتی اخیر ریپل روند بهبود از شرایط فروش بیش از حد آن را نشان می‌دهد. به دنبال کاهش 30 درصدی قیمت ریپل در بیست و پنجم فروردین، شاخص قدرت نسبی روزانه آن پایین 30 قرار گرفت که حاکی از فروش بیشتر از اندازه آن بود. معمولا این وضعیت دوره‌ای از ثبات با جهش قیمت را پیش بینی می‌کند که با جهش 24.25 درصدی قیمت ریپل از کف میانی فروردین بوده است.

در کل بهبود فنی مذکور در کنار انباشت استراتژیک توسط سرمایه گذاران، استقامت و پتانسیل ریپل برای بازیابی را یادآور می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز