ورود یک اقتصاددان گردن کلفت به تیم پزشکیان

طیب نیا - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

علی طیب‌نیا، یکی از وزیران سابق امور اقتصادی و دارایی به تیم مسعود پزشکیان، نامزد دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری پیوست.

به گزارش کاماپرس، مسعود پزشکیان که در دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری با کسب بیش از 10 میلیون رای در جایگاه نخست قرار گرفت و قرار است با سعید جلیلی، نامزد اصولگراها برای تصاحب کرسی ریاست‌جمهوری رقابت کند، در نظر دارد تا با تکمیل تیم خود، اصولگرایان را شکست دهد.

به همین دلیل خبر می‌رسد که به تازگی علی طیب‌نیا که در دولت یازدهم سمت وزرات اقتصادی را برعهده داشت، به تیم او ملحق شده است. طیب‌نیا که یکی از اساتید برجسته اقتصاد کشور است، در دوره‌های مختلف عضو شورای پول و اعتبار بوده است.

بیشتر بخوانید:

طبق برنامه اعلام‌شده، قرار است پزشکیان و سعید جلیلی سه‌شنبه در دومین مناظره انتخاباتی درباره سیاست‌های مالی و برنامه‌های اقتصادی دولت احتمالی خود در آینده سخن بگویند و همین موضوع اهمیت پیوستن این اقتصاددان را به تیم پزشکیان دوچندان می‌کند.

طیب‌نیا در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری از نمایندگان اقتصادی محمدرضا عارف، از نامزدهای این دوره بود و در مناظره‌ای با حضور محمدباقر نوبخت، نماینده حسن روحانی، رئیس‌جمهوری سابق ایران حضور یافت.

او سپس با کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، به‌عنوان وزیر اقتصاد مشغول به فعالیت شد و در کابینه حسن روحانی نیز حضوری فعال داشت.

انتهای پیام

 

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز