واکنش نوید محمدزاده به بستری شدن باران کوثری در بیمارستان

لست سکند

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر در استوری اینستاگرامش به بستری شدن باران کوثری در بیمارستان واکنش نشان داد.

به گزارش کاماپرس، نوید محمدزاده بازیگر سینما که با باران کوثری در فیلمهای عصبانی نیستم و لانتوری همبازی بود برای همکار قدیمی اش آرزوی سلامتی کرد. محمدزاده در استوری اینستاگرامش در جمله ای کوتاه خطاب به باران کوثری نوشت: زود خوب شو رفیق.

باران کوثری بازیگر سینما که این روزها سریال ملکه گدایان را در شبکه خانگی دارد، روز گذشته در بیمارستان بستری شد. کوثری که چند روز قبل به بیماری کرونا مبتلا شده و مراحل درمان را در خانه می گذراند به دلیل مراقبتهای بیشتر به بیمارستان نیکان منتقل شده است.

طبق اعلام بعضی از سایتهای خبری باران کوثری پس از درگیری ریه که درصد کمی است، فعلا در بیمارستان بستری شده است. پزشکان اعلام کرده اند این بازیگر سینما در سه روز آینده از بیمارستان مرخص می شود.

باران کوثری ۳۶ ساله، فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان سینما و جهانگیر کوثری تهیه کننده و مجری سابق برنامه های ورزشی است. او در کارنامه کاری خود جایزه بهترین بازیگر زن از جشن نوزدهم دنیای تصویر ، یکمین جشنواره ملی فیلم جوان ایرانی و نخستین جایزه اسکرین آسیا پاسیفیک؛ استرالیا را دارد.

راز آسمان پایتخت

باران کوثری بازیگر فیلم‌هایی مثل توفیق اجباری، هیچ، زیر پوست شهر، عصبانی نیستم، خون بازی، کوچه بی‌نام، عرق سرد و … این روزها در سریال ملکه گدایان برای شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفته است.

اخبار مهم و پربازدید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز