واکنش تند مجری مشهور تلویزیون به سامانه یکپارچه

خودروهای وارداتی-کاماپرس
ژیوار

امروز مجری برنامه تهران 20 با اشاره به اینکه مردم پول خودروها را پیش‌پیش داده‌اند، در صف ایستاده‌اند اما خودرویی دریافت نکرده‌اند از مسئولان به ویژه  مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو خواست به فکر مردم باشند و همچنین از قول پلیس راهور به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب مردم توصیه کرد در انتخاب وزیر صمت دقت زیادی داشته باشد.

به گزارش کاماپرس، علی مروی، مجری تلویزیون در این باره گفت: امان از این خودروها، امان از واردات خودرو، امان از واردات خودروهای کارکرده و تمام این موضوعات که در این سال‌ها وقت مردم را گرفته تا یک صنعت به مردم خدمت کند و محصولی را ارائه کند که آنها راضی باشند و ایمن سوار شوند.

خودروی خارجی-کاماپرس

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که چندی پیش رئیس پلیس راهور از مسعود پزشکیان خواسته بود که در انتخاب وزیر صمت دقت ویژه‌ای داشته باشد و کسی را انتخاب کند که به ایمنی خودروها توجه کند تا این حجم از تصادفات و تلفات در جاده‌های کشور نداشته باشیم.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

این مجری صدا و سیما همچنین گفت: امیدوارم این سامانه‌ها خودروهای وارداتی را به مردم تحویل دهند. افرادی هستند که از قبل برنده خودرو وارداتی شده‌اند، پول داده‌اند، در صف ایستاده‌اند اما هنوز خودرویی دریافت نکرده‌اند. آقای تقدسی (مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو) حالا که پول را پیش‌پیش می‌گیرید به فکر ماشین دادن هم باشید.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز