وام 50 میلیونی جدید در حوزه مشاغل خانگی

یک مقام مسئول دولتی از افزایش مبلغ وام مشاغل خانگی به 50 میلیون تومان خبر داد و بر حمایت دولت از توسعه کسب وکارهای خانگی تاکید کرد.

به گزارش کاماپرس، مشاغل خانگی از جمله روش های افزایش سطح اشتغال و بهره وری در جامعه به شمار می روند و مناسب افرادی هستند که به دلایل مختلف امکان حضور و کار در بیرون از خانه را ندارند. در واقع در بعضی مشاغل و کسب وکارها اینکه کار در خانه انجام شود یا بیرون از خانه تفاوت چندانی ندارد و با استفاده از ظرفیت این مشاغل می توان افرادی را که امکان کار در خارج از خانه را ندارند وارد چرخه کار و تولید کرد.

سقف وام به افراد 50 میلیون تومان و به فعالیت های گروهی 200 میلیون تومان

در تحول جدید حوزه مشاغل خانگی، دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی اعلام کرد: سقف وام برای مشاغل خانگی به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

بنا به اعلام واحد مرکزی خبر، مهناز امامدادی ادامه داد: سقف وام مشاغل خانگی برای اشخاص حقیقی پیش از این ۲۰ میلیون تومان بود و برای فعالیت‌های گروهی و شبکه‌ای و پشتیبانی هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

آریاک سفر

وی تاکید کرد: رویکرد ما تعامل با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی برای اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت‌های بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی و ایجاد امکان و تسهیل نظارت وزارت بر فرآیند اجرای طرح از طریق نرم‌افزار کنترل پروژه و بازدیدهای میدانی است.

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور افزود: فهرست این کسب و کارها را داریم و با توجه به استحقاق آن‌ها برای دریافت این تسهیلات به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در مرحله شامل شناخت ظرفیت‌ها و مزیت‌های منطقه است و، توانمندی افرادی که در رشته‌های مختلف در آنجا وجود دارند و افرادی که می‌توانند در این روند مفید باشند. مرحله دوم تقویت افرادی است که می‌توانند در این طرح مفید باشند و در مباحث کارآفرینی، بازارشناسی و … آموزش‌هایی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “وام 50 میلیونی جدید در حوزه مشاغل خانگی

  1. ناشناس گفته:

    پس چرا هبچ کس به خود معلولین و خانواده هاشون توجهی نداره .بهزیستی فقط مایه ی بدنامیه

  2. م گفته:

    الان هرکی کارمند بانک خودش و فک و فامیلاش میگیرند بقیه هم باقالی!
    والا ده سال وام خود اشتغالی و از این مزخرفات میخوایم نمبتونیم بگیریم یا تموم شده یا جلوش و بستن یا درخواست دهنده زیاده!

  3. کارآفرین طرد شده گفته:

    سلام…..متاسفانه اینقدر بند و تبصره به قوانین دست و پاگیر اضافه میکنن و اینقدر امروز و فردا و این ضامن و اون ضامن میکنند که آدم از گرفتن وام کلا پشیمان میشود….لطفا به حال ما آدمهای جامعه فکری کنید که قابل انجام باشه ….

  4. فرید گفته:

    سلام لطفا قید کنید برای گرفتن وام نشاغل خانگی به کدوم بانک مراجعه کنیم و اینکه سود چند درصد؟

  5. صادق گفته:

    بنده کارافرین بودم که متاسفانه دولتمردان ما هیچ نوع حمایتی نکردند و الان گوشه زندانم البته بند باز که بخاطر بدهی اونم ضعف در سیستم قضایی البته سابق کشور دارم به روزگاری که واسه مملکت قذمی برداشتم و الان بخاطر یه طرح و ایده ای که دارم کوچکترین حمایتی نمیشم غبطه میخورم …تظام ما بایستی ابتذا کارافرینان رو حمایت کنه بعذ کارافرینان میتونن پشتیبانی شایسته ای داشته باشن.این وامها زمانی کارامد خواهد بود که در بستر مناسبی از ایده عالی ، آموزشی عالی،کارجو و کاراموز ساعی ونظارتی صحیح با بازاری مناسب و فروشی عالی با سرعت نقدینگی خوب ،میشه این وامها رو مثمر ثمر دانست وگرنه چاهی هست از پس یک چاله …

  6. مهران گفته:

    سلام، ۳۶ ساله در زمینه نگارگری و صنایع دستی فعالیت دارم،تاکنون از جایی وام نگزفتم،شرایط کرونا واقعا فشار اورده و حتی بیمه ام را نتوانستم پرداخت کنم ،و قطع شده…اکنون نیازمند وام هستم…….چند سال هم عضو صنایع دستی بودم و کارت مشاغل خانگی داشتم….

    لطفا راهنمایی کنید…

  7. عاطفه گفته:

    سلام برای گرفتن وام باید چیکار کنم شیرازم و میخوام از مدرک های فنی حرفه ایم وام دریافت کنم 9 تا مدرک دارم میخواستم ببینم از کجا و جچوری باید اقدام کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز