شرایط ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود پست بانک + مبلغ اقساط

وام 20 میلیونی تا 700 میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟-کاماپرس
ژیوار

پست بانک در یک طرح جدید تسهیلاتی به نام «رحمت 2»، وام 300 میلیون تومانی قرض الحسنه به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌کند. برای این وام تنها کارمزد چهار درصدی در نظر گرفته شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری پست بانک هستند با سپرده گذاری 5 میلیون تومانی در حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب بین سه تا 12 ماه، امکان درخواست برای وام 300 میلیونی این مجموعه را دارند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این وام متناوب بوده و بین شش تا 48 ماه تغییر می‌کند. اشخاص حقوقی نیز امکان دریافت این وام را دارند، البته سقف تسهیلات برای آن‌ها به 750 میلیون تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن سقف این مبلغ وام برای اشخاص حقیقی، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 6 میلیون و 773 هزار و 716 تومان اعلام شد. کل سود وام به 25 میلیون و 138 هزار و 387 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز بین 325 میلیون و 193 هزار و 387 تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

نگاهی به سابقه پست بانک

پست بانک ایران از دی ماه سال 1375 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با داشتن بالغ بر 6 هزار و 500 شعبه فعال شهری و روستایی در سراسر کشور به ایرانیان خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه در نظر دارد با خلاقیت و نوآوری، منابع مشتریان و ذی نفعان را حفظ کرده و در اقتصاد دیجیتال و توسعه مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته نقش آفرینی کند.

در حال حاضر این مجموعه خدماتی مانند خدمات ارزی، ریالی، خدمات شناسنامه دار و ویژه را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : پست بانک
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز