شرایط ویژه دریافت وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات

ژیوار

طرح تسهیلاتی «تیمچه» یک طرح وام مختص ارگان‌ها، شرکت‌ها و اشخاص حقیقی مشتری بانک صادرات است. این بانک در قالب این طرح به مشتریان واجد شرایط تا سقف 3 میلیارد تومان تسهیلات می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات به آن ارگان‌ها و شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه 100 میلیونی داشته و حداقل خواب سه ماهه ایجاد کرده باشند. در جریان تکمیل فرآیند وام و پس از دریافت آن، بانک سپرده مشتری را مسدود نخواهد کرد.

این وام با نرخ بهره 23 درصدی پرداخت می‌شود. وام‌گیرندگان باید روزنامه رسمی، پروانه و جواز کسب خود را به بانک ارائه بدهند. ضمنا باید اعتبار شغلی درخواست دهنده وام برای بانک مشخص شود. نداشتن بدهی معوق یا چک برگشتی از دیگر شرایط اصلی دریافت این وام است. لازم به ذکر است که متقاضیان این وام باید برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی مبلغ 100 هزار تومان به بانک بپردازند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

مبلغ اقساط و کل سود چقدر است؟

دوره پرداخت اقساط این تسهیلات بین 2 تا 6 ماه یا به صورت یک‌جا در سررسید است. در صورتی که مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات شش ماه تعیین شود، با توجه به سقف مبلغ و نرخ سود میزان هر قسط 534 میلیون و 72 هزار و 214 تومان خواهد بود. کل سود وام به 204 میلیون و 432 هزار و 286 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 3 میلیارد و 204 میلیون و 286 هزار و 286 تومان است.

در صورتی که قرارداد بین بانک و مشتری برای پرداخت یک‌جا اصل وام و سود آن در زمان سررسید باشد، فرد باید تمامی 3 میلیارد و 204 میلیون تومان را در موعد مشخص بپردازد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز