وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک ملی به چه کسانی می رسد؟

آریاک سفر

بانک ملی ایران طرح تسهیلاتی به نام «مهربانی» را تدارک دیده است که براساس آن به اشخاص حقیقی صاحب سپرده قرض الحسنه تا 300 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود. این وام کاملا قرض الحسنه است و به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریانی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک ملی ایران تمایل دارند باید رتبه اعتباری مناسبی داشته باشند و یک ضامن رسمی به بانک ارائه بدهند. این افراد باید بین یک تا 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. افراد واجد شرایط، به سرعت وام را دریافت خواهند کرد و طی 60 ماه امکان بازپرداخت آن را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه، میزان هر قسط به 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات مذکور 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن هم 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

امکان افتتاح حساب غیرحضوری برای دریافت وام بدون سود بانک ملی وجود دارد؟

متقاضیان وام مهربانی بانک ملی ایران ابتدا باید در بانک ملی حساب داشته باشند که امکان افتتاح غیرحضوری آن فراهم شده است. افراد به این منظور باید به سامانه بام مراجعه و گزینه افتتاح حساب را انتخاب کنند. سپس باید روی گزینه نوع حساب، قرض الحسنه نهال ملی (طرح مهربانی) کلیک کنند. در آخر، اگر مراحل را به درستی سپری کرده باشند، گزینه افتتاح حساب موفق برای آن‌ها نمایش داده خواهد شد و سپس بدون هیچ معطلی و به راحتی امکان درخواست وام را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان