هیربد نیرو در جست و جوی کارآموزان مستعد

هیربدنیرو-کاماپرس
آریاک سفر

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در مهرماه سال جاری برگزار شد و در آن شرکت‌هایی ازجمله گروه‌های تخصصی هیربد نیرو شرکت داشتند.

به گزارش کاماپرس، هیربد نیرو یک مجموعه تخصصی در زمینه توسعه و مدیریت پروژه، طراحی و مهندسی، تامین تجهیزات، ساخت و نصب، اجرای پروژه‌ها و راه اندازی و بهره برداری است. این مجموعه با هدف افزایش نیروی کار در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور پیدا کرد.

درباره اهداف شرکت در نمایشگاه

علیرضا لطفی، مدیر جذب کارآموز گروه‌های تخصصی هیربد نیرو در گفت و گو با کاماپرس درباره اهداف این شرکت در نمایشگاه بیان کرد: ما با هدف گرفتن کارآموز با استعداد در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور پیدا کردیم.

وی درباره مجموعه گفت: ما شرکت نفت و گاز و پتروشیمی هستیم و در این زمینه فعالیت می‌کنیم. در واقع ما پیمانکاران نفت و گاز هستیم و پالایشگاه می‌سازیم.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اولویت بندی برنامه و چالش‌ها

لطفی درباره اولویت بندی برنامه‌های مجموعه در نیمه دوم سال گفت: ما به دنبال انجام پروژه‌ها در زمان مشخص و مقرر شده هستیم و این مورد را دنبال می‌کنیم.

وی درباره چالش‌ها بیان کرد: متاسفانه به دلیل تغییرات گسترده در کل کشور، مناقصات مجموعه ما در زمان مشخص برگزار نشدند و این مورد برای ما چالش برانگیز بود. به علاوه جهش نرخ ارز هم برای ما چالش‌های زیادی داشت.

لطفی در پایان گفت: مجموعه ما قبلا در زمینه نفت و گاز به صورت مستقیم کار کرده است و اکنون نهاد ما کاملا دانش بنیان است و در زمینه انرژی خورشیدی هم فعالیت دارد. از آنجایی که مجموعه دانش بنیان است، افرادی که جذب این مجموعه می‌شوند به سرعت در زمینه کاری خود رشد خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : هیربد نیرو
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
ژیوار
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان