هیجان انگیزترین پارکهای تفریحی در تور قطر

هورامان گشت-کاماپرس
ژیوار

بسیاری از گردشگران تمایل دارند که یک تجربه هیجان‌انگیز و آدرنالینی در طول تور قطر داشته باشند که پارک‌های تفریحی و موضوعی یکی از بهترین انتخاب‌های برای آن‌ها محسوب می‌شود. پارک‌های تفریحی متعددی در قطر به دنبال استقبال گردشگران ایجاد شده‌اند و می‌توانند یک روز خاطره انگیز برای خانواده‌ها و کودکان رقم بزنند.

آژانس گردشگری هورامان گشت با پکیج‌های مختلف تور قطر تجربه هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج پارک تفریحی برای داشتن یک تجربه هیجان‌انگیز در تور قطر می‌پردازد.

پارک موضوعی گوندولینا

پارک گوندولینا بزرگ‌ترین پارک موضوعی سرپوشیده قطر است که در مرکز خرید ویلاجیو قرار دارد. این پارک طراحی ونیزی خیره‌کننده و منحصر به فردی دارد و می‌تواند به راحتی همه افراد با هر سن و سلیقه‌ای را راضی کند. در این پارک یک تله کابین به سبک ونیزی ساخته شده است که از طریق کانال مصنوعی عبور می‌کند.

چرخ و فلک و ماشین‌های کوبشی بیشتر برای کودکان خردسال طراحی شده است. برای نوجوانان و بزرگسالان که به دنبال تفریحات آدرنالینی بیشتری هستند، ترن هوایی و دراپ تاور گزینه‌های مناسبی هستند.

دریان سفر امید

در این پارک پیست اسکی روی یخ و سالن بولینگ نیز وجود دارد که نشان‌ می‌دهد گوندولینا می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. سینما چهار بعدی و جدیدترین بازی‌های ویدیویی چاشنی هیجان این پارک را افزایش می‌دهند. گردشگران می‌توانند یک روز از سفر خود را به تفریح خانوادگی در این پارک اختصاص دهند.

پارک موضوعی گوندولینا-کاماپرس

آکوا پارک

آکوا پارک تنها پارک آبی قطر است که برای سپری کردن یک روز لذت‌بخش و خاطرانگیز انتخاب مناسبی است. وسعت این پارک آبی تقریبا به اندازه پنج زمین فوتبال است و حداکثر برای سه هزار نفر ظرفیت دارد.

روزها و ساعات ویژه‌ای برای استفاده خانم‌ها و خانواده‌ها در نظر گرفته شده است. این پارک یکی از بهترین مکان‌ها برای ماجراجویی خانوادگی محسوب می‌شود.

رودخانه خروشان، تالاب‌ها و سرسره‌های آبی مختلف جزو جذابیت‌های این پارک هستند. سرسره بومرنگ، قایق‌های فضایی و موج‌سواری از سایر تفریحات این مجموعه بوده که می‌تواند یک روز آدرنالینی را برای گردشگران رقم بزند. با توجه به آب و هوای گرم و خشک قطر، سپری کردن یک روز در آب، ماجراجویی خوبی برای دور شدن از گرمای هوا است.

دوحه کوئست

دوحه کوئست اولین پارک موضوعی سرپوشیده قطر و دارای بیش از 30 وسیله جذاب برای تفریح است.  این مجموعه در دوحه اوسیس  واقع شده است و تفریحات متنوع آن برای رده‌های سنی مختلف می‌تواند هر فردی را به وجد بیاورد.

در دوحه کوئست سینما چهار بعدی نیز وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند از جدیدترین فیلم‌های اکران‌شده لذت ببرند. یک بخش از این سینما برای کودکان و نوجوانان و والدین طراحی شده است. هشت سالن بولینگ نیز وجود دارد و افراد می‌توانند به گذران وقت در آن بخش بپردازند.

گردشگرانی که به دنبال آدرنالین بالا هستند، شانس خوبی برای یک تجربه هیجان‌انگیز استثنایی دارند. بلندترین ترن هوایی سرپوشیده جهان در این این مجموعه واقع شده است و خاطرات خوبی از سفر برای افراد رقم خواهد زد.

پارک‌های موضوعی با مساحت 32 هزار متر مربع در این بخش وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند به ماجراجویی در آن بپردازند.

تور قطر-کاماپرس

ویرتوسیتی

مرکز ویرتوسیتی اولین مرکز بازی مجازی در منطقه است و بهشت طرفداران واقعیت مجازی محسوب می‌شود. بازدید از این مرکز برای افرادی که تمایل به یک تجریه متفاوت و منحصربه‌فرد دارند، انتخاب مناسبی است.

در حدود 200 رایانه شخصی در این مرکز وجود دارد که امکان تجربه مسابقات سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را برای افراد فراهم می‌کند.  ویرتوسیتی تفریح بیشتری از بازی‌های مجازی برای بازدیدکنندگان عرضه می‎‌کند.

اتاق فرار یکی از تفریحات نسبتا جدید مورد علاقه جوانان است. بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت گروهی به مهارت حل معما خود را در اتاق فرار هیجان‎‌انگیز انیگما در یک بازی 60 دقیقه‎ای به چالش بکشند و یک تجربه استثنایی برای خود رقم بزنند.

مگاپولیس

مگاپولیس یکی دیگر از مراکز تفریح و سرگرمی سرپوشیده در قطر است که در خیابان ماربلا مروارید واقع شده است. این مجموعه یکی از بهترین مراکز برای بازدید خانوادگی است. این پارک تفریحی می‎تواند ساعاتی از وقت بازدیدکنندگان را به خود اختصاص دهد و همه را مجذوب خود کند.

در مگاپولیس مرکز کارائو برای علاقه‌مندان به آوازخوانی وجود دارد و آنها می‌توانند اوقات خوشی را با دوستان خود سپری کنند. ایستگاه‌های واقعیت مجازی، سالن بولینگ، دارت و بیلیارد در این مجموعه وجود دارد و افراد با توجه به سلیقه خود می‌توانند به ماجراجویی در هر یک از این بخش‌ها بپردازند.

تور قطر-کاماپرس

تور قطر با هورامان گشت

آژانس گردشگری هورامان گشت دارای مجوز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بیش از 10 سال سابقه، برگزارکننده تورهای متنوع در شهرها و کشورهای مختلف آسیا و اروپا است.

تورهای این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه برگزار می‌شود و به همین دلیل گردشگران می‌توانند یک سفر باکیفیت و درجه یک را با هزینه کمتر تجربه کنند. هورامان گشت پکیج‌های مختلف تور قطر را ارائه می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هیجان انگیزترین پارکهای تفریحی در تور قطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز