هیجان انگیزترین جاذبه های پاییزی در تور استانبول

تور استانبول-کاماپرس
ژیوار

بسیاری از مردم برای گردشگری در ترکیه به دنبال یافتن بهترین مکان در فصل پاییز هستند؛ البته که گردشگری در ترکیه با وجود فصل‌های متنوع همراه با مناطق مختلف و آب و هوای گوناگون، به فصل خاصی محدود نمی‌شود و گشت و گذار در آن در تمامی فصول سال جذابیت‌های منحصر به فرد خود را دارد.

کاماپرس در این گزارش پنج جاذبه هیجان‌انگیز پاییزی در تور استانبول را معرفی ‌کرده است.
قبل از هر چیز بهتر است بدانید که سفر به ترکیه نیازمند داشتن ویزای توریستی ترکیه می‌باشد که به شما امکان اقامت 3 ماهه در این کشور و گشت و گذار در شهرهای مختلف آن را می‌هد.

نوشهیر کاپادوکیه؛ شهر بالن­‌ها

استان زیبای نوشهیر با قرارگیری در مرکز سرزمین عجایب کاپادوکیه نظر بسیاری از گردشگران خارجی را به خود جلب کرده است. نوشهیر، شهری زیبا و آرام بوده که به زیبایی‌های جادویی خود شناخته می­شود و تاریخی کهن دارد. این منطقه با داشتن مکان‌های توریستی و تفریحات جذاب، محیطی امن و سرگرم کننده را برای گردشگران پدید آورده است.

از جمله جاذبه‌های دیدنی این منطقه می‌توان به کلیسای عزیز، شهر زیرزمینی سیواسا گوگچه توپراک، موزه آوانس، موزه اورگوپ، کلیسای سنت جان باپتیست، موزه مصطفی گورپاشا و موزه تاریخ و هنر کاپادوکیا اشاره کرد. موزه‌ها، آب‌های گرم و پرواز زیبای بالن‌ها و تماشای صحنه‌های زیبای آن، سفر به نوشهیر را به سفری شیرین و دوست داشتنی تبدیل کرده است.

تور استانبول-کاماپرس

دریان سفر امید

شهر شگفت انگیز سافران بولو

این شهر در تاریخ و فرهنگ کهن غرق شده و با داشتن بافتی از ساختمان‌های سنتی ترکی و بناهای تاریخی، گردشگران را از گوشه به گوشه جهان به خود جذب کرده است. شهر زیبای باستانی سافران‌بولو با داشتن 1500 بنای تاریخی از جمله پل‌ها، کاروانسراها، مساجد باستانی و چشمه‌های طبیعی گردشگران را مسحور خود کرده است. این شهر با داشتن ترکیبی خاص از خیابان‌های سنگفرش ‌شده و کوچه‌های پیچ در پیچ و معماری سنتی عثمانی، زیبایی خاصی را برای گردشگران رقم زده است.

بهترین زمان برای سفر به این شهر زیبا در فصول پاییز و بهار است که هوایی ملایم و بارش کم در جریان است. در طی این فصول، گردشگران می‌توانند از کاوش در تاریخ کهن، خیابان‌های زیبا و آثار باستانی لذت ببرند، بدون آنکه نگران گرمای هوا یا بارندگی باشند.

تور استانبول- کاماپرس

دهکده جذاب شیله آکوا

دهکده زیبای شیله در حومه استانبول قرار گرفته و با داشتن ساحل ماسه‌ای طلایی رنگ زیبا، دریایی زلال و شفاف و آب و هوایی مطبوع به عنوان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری استانبول شناخته شده است. در امتداد طبیعت کوهستانی و سبز این منطقه و در مجاورت ساحل، امکانات تفریحی آبی و رفاهی متنوعی مثل پلاژها و رستوران‌های معروف استانبول و کافه‌های سنتی و مدرن قرار گرفته است. در این ساحل زیبا دومین فانوس مرتفع قاره اروپا قرار دارد که آن را به محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی این منطقه برای گردشگران تبدیل کرده است. در رستوران‌های ساحلی شیله انواع غذاهای دریایی و متنوع محلی سرو می‌شود که می‌توان در آن اوقات خوشی را سپری کرد.

برای اطلاع از بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول به سایت آژانس گردشگری قصران گشت رجوع کنید.

تور استانبول-کاماپرس

دریاچه اوزون گل ترابزون

از دیگر جاذبه‌های دیدنی استانبول می­توان به دریاچه اوزون گل اشاره کرد که به صورت نگینی آبی رنگ در دل جنگل‌های سبز و منطقه کوهستانی روستای اوزون‌گل واقع شده است و در تمامی فصول سال زیبایی‌های منحصر به فرد و خاص خود را دارد. این روستا با داشتن جاذبه‌هایی بکر و دیدنی و مناظر طبیعی سرسبز به یکی از جاذبه‌های طبیعی مورد علاقه گردشگران تبدیل شده و به سوئیس ترکیه شناخته شده است. قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، پیاده‌روی و چتربازی بر فراز دریاچه آبی و طبیعت سبز اطراف دریاچه از جمله امکانات تفریحی این روستای زیبا به­شمار می‌‎رود. از جمله جاذبه‌های دیدنی و گردشگری اطراف دریاچه می‌توان به پل اوزون‌‌گل، روستای جنگلی شراه، ییلاق زیبای گارستر و مسجد اوزون‌گل اشاره کرد.

تور استانبول-کاماپرس

آبشارهای زیبای ماسوکیه در ساکاریا

آبشارهای منحصر به فرد ماسوکیه، زیباترین آبشارهای ساکاریا هستند که در صدر فهرست بهترین مکان‌های گردشگری ترکیه قرار گرفته‌ و از جاذبه‌های دیدنی استانبول به­شمار می­رود. آبشار ماسوکیه در دل طبیعت سبز زیبا جای گرفته و در اطراف آن امکانات تفریحی، گردشگری، کافه‌ها و رستوران‌های متعددی واقع شده است. کوهستان‌های سبز این منطقه برای کوهنوردی بسیار مناسب بوده و گردشگران می‌توانند اوقات خوشی را در کنار صدای آبشار و مناظر سبز این منطقه سپری کنند. همچنین آنها قادر خواهند بود به کمپینگ، پیاده‌روی و عکاسی در این روستای زیبا بپردازند.

از دیگر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این منطقه می‌توان به دریاچه ساپانچا، پارک طبیعی اورمانی ساقریه، آبشار دوغان چای، پل سنگریوس و خط افق سردیوان اشاره کرد.

تور استانبول-کاماپرس

اخذ آنلاین تور استانبول با “قصران گشت”

قصران گشت، یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی بوده که با برخورداری از کارشناسان و تورلیدرهای ماهر، تورهای متنوعی را در سراسر جهان برگزار می‌کند و متقاضیان را در راستای انجام خدمات گردشگری و توریستی یاری می‌دهد. در این راستا افرادی که به دنبال سفر به بهترین مکان‌های گردشگری همچون استانبول هستند، می‌توانند سفر با تورهای قصران گشت را تجربه کنند و اوقات خوشی را همراه با این مجموعه ماهر سپری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز