هیجان انگیزترین تفریحات تابستانی در تور کیش کدامند؟

ژیوار

با اینکه در تور کیش تفریحات و مقاصد گردشگری متعددی انتظار مسافران را می‌کشد. بااین‌حال از هیجان انگیزترین تفریحات تابستانی در این جزیره می‌توان به تفریحات آبی آن اشاره کرد. بسیاری از افراد در فصل تابستان به جزیره کیش سفر می‌کنند تا در دل آب‌های خروشان آن، از جذاب‌ترین تفریحات لذت ببرند. به دلیل تنوع بسیار بالایی که در تفریحات آبی کیش وجود دارد، مسافران با هر سنی می‌توانند تجربه‌ای خانوادگی و جذاب داشته باشند.

کاماپرس در این گزارش هیجان انگیزترین تفریحات تابستانی و آبی در تور کیش را معرفی کرده و هر یک را به اختصار بررسی می‌کند.

فلای برد از جدیدترین تفریحات آبی در تور کیش

فلای برد از تفریحات جدید و جذاب در تور کیش است که هیجان بسیار زیادی به همراه دارد. این تفریح پرطرفدار امکان پروازی چندمتری بر روی آب را ممکن می‌کند. برای این منظور، شلنگی 18 متری به جت اسکی وصل شده و با فشار آب باعث بالا رفتن فرد می‌شود. برای لذت بردن از فلای برد فرد باید عکس‌العملی سریع داشته باشد و مانند انسانی پرنده بتواند تعادل خود را حفظ کند. این تفریح یک‌نفره بوده و امکان لذت بردن از آن برای خانم‌ها و آقایان فراهم‌شده است.

شاتل، تجربه‌ای هیجان انگیز با سرعتی بالا

شاتل تفریحی جذاب و با امکان ترشح آدرنالین بسیار زیاد است که برای بهتر تجربه کردن آن باید عضلاتی قوی داشت. در شاتل، یک تیوب در اختیار افراد قرار می‌گیرد که به یک قایق تندرو وصل شده و قرار است با سرعت بالایی بر روی آب حرکت کند. استفاده از شاتل برای 2 تا 4 نفر در نظر گرفته‌شده و برای افراد 6 تا 12 سال با رضایت والدین امکان سوارشدن بر تیوب وجود دارد.

دریان سفر امید

پاراسل سواری، اوج گرفتن بر فراز آب‌های جزیره کیش

برای افرادی که به ارتفاع و اوج گرفتن علاقه دارند، پاراسل سواری تجربه‌ای جذاب است و بسیاری از جوانان در تور کیش سراغ آن می‌روند. در این ورزش لیدرها افراد را با قایق به وسط دریا برده و در فاصله مناسبی از ساحل، همراه با چترهای هیجان انگیز به سمت آسمان می‌فرستند. در این تجربه شگفت‌انگیز می‌توان منظره‌ای فراموش‌نشدنی از ساحل و دریا را تماشا کرد و درعین‌حال از ارتفاع و شناور بودن در آسمان لذت برد.

بنانا سواری، جذاب ترین تفریح خانوادگی در تور کیش

بنانا سواری و یا همان تیوپ سواری روی دریا ازجمله ارزان‌ترین و درعین‌حال بامزه‌ترین تفریحات در تور کیش است و امکان تجربه‌ای خانوادگی را فراهم می‌کند. در اصل بنانا یک تیوب به شکل موز بوده که امکان سوارشدن بر آن به‌صورت تک‌نفره نیز وجود دارد. بناناها به قایقی پرسرعت وصل می‌شوند و با کشیده شدن روی دریا به ترشح آدرنالین و سرحال شدن افراد کمک می‌کنند.

5. جت اسکی، موتور سواری بر روی دریا

تفریح دیگری که در تور کیش طرفداران زیادی دارد، جت اسکی است. درواقع جت اسکی یک موتور هیجان انگیز بر روی آب بوده و قبل از استفاده از آن نیاز به آموزش وجود دارد. این ورزش آبی برای افراد بالای 18 سال طراحی‌شده و افراد برای سوارشدن بر آن باید حداقل 80 کیلو وزن داشته باشند. البته در جت اسکی امکان سوارشدن به‌صورت دونفره نیز وجود دارد.

 

دیدن دنیای زیر آب با اسکوتر زیر دریایی

از تفریحات جذابی که در تور کیش نباید آن را از دست داد می‌توان به اسکوتر زیردریایی اشاره کرد. این وسیله در اصل یک نوع زیردریایی یک‌نفره است که بدون نیاز به بلد بودن شنا یا غواصی می‌توان از آن استفاده کرد. این وسیله ایمن بوده و امکان گشت‌وگذار در زیرآب‌های خلیج‌فارس را فراهم می‌کند. افراد برای رزرو بلیط اسکوتر زیردریایی باید بالای 8 سال باشند و حداکثر وزن و قد در نظر گرفته‌شده برای آن به ترتیب 110 کیلوگرم و 130 سانتی‌متر است.

7. در تور کیش سراغ کیبل اسکی بروید

برای دیدن بزرگ‌ترین کیبل اسکی دنیا باید سری به جزیره کیش زد! این ورزش بدون محدودیت سنی امکان تجربه کردن اسکی بر روی آب را فراهم کرده و جزو هیجان انگیزترین تفریحات آبی به‌حساب می‌آید. تجهیزات و لباس لازم برای تجربه کردن این تفریح بسیار ایمن در اختیار افراد قرار می‌گیرد و استفاده از آن برای خانم‌ها و آقایان در سنین مختلف ممکن است.

تجربه‌ای متفاوت از تور کیش در نهال گشت

نهال گشت یکی از بهترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده انواع تورهای خارجی و داخلی است که کیفیت خدمات بالایی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این آژانس گردشگری با تنوع قابل‌توجهی که در تورهای مختلف خود دارد، گزینه‌های بیشمار و متنوعی را پیشروی مسافران قرار می‌دهد و درعین‌حال قیمتی باصرفه و مناسب دارد.

تور کیش، یکی از پرطرفدارترین تورهای مجموعه نهال گشت است که در طول تابستان علاقه‌مندان به تفریحات آبی جذاب را همراهی می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از تور کیش و تورهای تابستانی 1403 نهال گشت، می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.nahalgasht.com دیدن کرده و یا با شماره تلفن 0219100811 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز