هوش مصنوعی دیوار چگونه کار می کند؟

هوش مصنوعی دیوار-کاماپرس
ژیوار

دیوار با همکاری استارت‌آپ “پراپیژن” افزونه‌ای را به پلتفرم خود اضافه کرده است که اطلاعات دقیق و جامع درباره دسترسی‌های محلی ملک را به کاربران ارائه می‌دهد. این افزونه با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، امکان دسترسی به مکان‌های مهم اطراف ملک، مانند ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، مراکز درمانی، میادین میوه و تره‌بار، سوپر‌مارکت‌ها، پارک‌ها، و وضعیت ترافیکی را فراهم می‌کند. این اطلاعات به کاربران کمک می‌کند تا با داشتن دانش کامل از محیط اطراف ملک، تصمیمات بهتری در انتخاب ملک بگیرند.

دیوار از ابتدای سال 1402، امکان ارائه سرویس‌های اضافی توسط کسب‌وکارها را به کاربران خود فراهم کرده است. این سرویس‌ها شامل پرداخت امن، احراز هویت، جابجایی کالا و… بوده و هدف آن‌ها بهبود تجربه کاربران و ساده‌سازی فرآیند معامله است و تاکنون بیش از 40 پلتفرم خدماتی را به کاربران ارائه داده‌اند.

برای دیدن نحوه استفاده از این افزونه فیلم زیر را ببینید:

با استفاده از این راهکار، دیوار به عنوان واسطه‌ای عمل می‌کند که به شرکت‌ها امکان ارائه خدمات خود را فراهم می‌کند و کاربران نیز از طریق این سرویس‌ها تجربه بهتری در استفاده از پلتفرم دیوار خواهند داشت. این سرویس دو مدل گزارش را به کاربران ارائه می‌دهد: گزارش اولیه که شامل اطلاعات محیطی ملک مانند دسترسی به ایستگاه‌های مترو، خطوط بی‌آر‌تی، مراکز درمانی، میادین میوه و تره‌بار، سوپر‌مارکت‌ها و پارک‌ها است؛ و گزارش کامل که شامل جزئیات بیشتر درباره محله آگهی مورد نظر کاربران است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

اضافه کردن این اطلاعات به آگهی‌های ملک باعث افزایش بازدید و احتمال موفقیت آگهی می‌شود. برای استفاده از این سرویس، کاربران می‌توانند به بخش مکمل‌های آگهی در منوی مدیریت آگهی بروند و گزینه ارزیابی محیطی ملک را با علامت پازل انتخاب کنند. سپس با وارد کردن شماره تماس خود و اجازه دادن به افزونه در صفحه آگهی، می‌توانند از سرویس “پراپیژن” استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پراپیژندیوار
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز