هواپیمای برقی هیوندای با صدایی به اندازه یک ماشین لباسشویی

ژیوار

کمپانی سوپرنال که زیر مجموعه هیوندای موتور گروپ است و در زمینه هوانوردی فعالیت می‌کند به تازگی از آخرین هواگرد برقی‌اش رونمایی کرده است که قابلیت نشستن و برخاستن به صورت عمودی را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هواپیمای جدید که S-A2 نامیده شده است می‌تواند علاوه بر خلبان چهار سرنشین دیگر را با خودش حمل کند و یک گام بسیار بزرگ در جهت دستیابی به هدف کمپانی هیوندای و ایجاد سفرهای هوایی ارزان قیمت و امن در مناطق شهری است.

هواپیمای برقی S-A2 به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند با سرعت کروز 193 کیلومتر بر ساعت و در ارتفاع 1500 پایی پرواز کند. این میزان سرعت و ارتفاع برای انجام سفرهای کوتاه هوایی که مسافت‌شان بین 40 تا 65 کیلومتر باشد بسیار مناسب است.

دریان سفر امید

هواپیمای S-A2 به هشت روتور برقی مجهز شده است که هنگام تیک‌آف فقط 65 دسیبل و هنگام حرکت کروز فقط 45 دسیبل صدا تولید می‌کنند.

به گفته مدیران سوپرنال، این کمپانی با به کارگرفتن یک تیم زبده 600 نفری و بهره‌گیری از توانایی‌های فنی و تجاری هیوندای موتور گروپ آماده است عصر جدیدی از پرواز و هوانوردی را آغاز کند و با همه شرکت‌های هوایی معتبر جهانی همکاری خواهد کرد.

هواپیمای S-A2 علاوه بر توانایی‌های فنی از طراحی بسیار کاربردی و زیبایی نیز بهره می‌برد. این امر باعث می شود توجه شرکت‌های هواپیمایی و مسافران به آن جلب بشود و تمایل بیشتری به استفاده از آن داشته باشند.

کمپانی سوپرنال چشم به آینده‌ای دارد که در آن تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده است و به راحتی می‌توان باتری هواپیماها را تعویض کرد. این موضوع باعث می شود هواپیمای S-A2 بتواند برای دوره‌ای طولانی مدت به کاربرانش سرویس دهی کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز