هوآوی تهران در این 5 پست نیرو استخدام می کند/تابستان 1403

ژیوار

شرکت هوآوی، اگر چه کسب‌ و کار خود را با تولید سوئیچ‌های تلفن آغاز کرد؛ اما چیزی که امروز برند هواوی را با آن می‌شناسند ساخت شبکه‌ها، تجهیزات ارتباطی، ارائه خدمات عملیاتی، مشاوره به شرکت‌های داخلی و خارجی و همچنین تولید وسایل الکترونیکی از جمله تلفن‌های همراه است. این شرکت در سراسر جهان، صدها هزار نفر کارمند دارد، اگر می‌خواهید شما هم یکی از این افراد باشید، این شرکت به تازگی نیرو جذب می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، 5 فرصت شغلی جدید در شرکت هوآوی تهران را معرفی می‌کند.

استخدام کنترل‌کننده پروژه

فردی که می‌خواهد در این بخش استخدام شود، باید گزارش‌های پیشرفت برنامه، نمودارهای روند و تجزیه و تحلیل برنامه را آماده کند و علاوه بر آن به بررسی و توسعه کمک کند. فرد پذیرفته شده در این پست باید با حسابداری هماهنگ باشد تا این اطمینان حاصل شود که پیش‌بینی پروژه با بودجه جاری و صورت‌حساب‌های مشتریان همسانی دارد.

همکاری و کمک به هم‌راستایی دادههای هزینه و برنامه و کمک به توسعه حکمرانی، فرآیندها و مواد آموزشی از دیگر خدماتی است که تقاضادهنده‌ این حکم باید آنان را انجام  دهد.

مدرک لیسانس در رشته های بازرگانی، مهندسی یا مدیریت ساخت و ساز و تسلط به نرم افزار Microsoft Office Suite و تجربه با ابزارها و برنامه‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی از الزامات گرفتن این شغل است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

استخدام مدیر پروژه منطقه‌ای

شرکت هوآوی دنبال یک مدیر پروژه‌ی منطقه‌ای است که کار توسعه طرح‌های پروژه برای راهنمایی مشتریان، کارکنان و تیم‌های پروژه را انجام دهد و آنان را  بر اساس نیازهای متغیر هماهنگ کند. ملاقات با مدیریت ارشد و شناسایی و تعیین وظایف پروژه بر اساس مجموعه مهارت‌ها، تجربه و نقاط قوت کارکنان و همچنین نظارت بر عملکرد پروژه برای اطمینان از تحویل به موقع و تدوین و ارسال گزارش وضعیت پروژه به مشتریان، مدیریت و سایر ذینفعان از جمله دیگر وظایفی است که برای این شغل در نظر گرفته شده است. تسلط کامل به زبان انگلیسی شرط مهم دریافت این کار است.

مهندس پشتیبانی نرم‌افزار

کسی که می‌خواهد در این شغل استخدام شود، وظیفه دارد جدول زمانی پروژه و اهداف را مشخص کند، مالکیت مسائل مشتری را بر عهده بگیرد و مشکلات را تا حل و فصل بر اساس رویه‌ها و مقررات شرکت دنبال کند. تحقیق، تشخیص، عیب‌یابی و شناسایی راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات مشتری با پشتیبانی HQ و R&D و رویه های استاندارد برای تشدید مناسب مسائل حل نشده به تیم های داخلی از دیگر کارهایی است که باید انجام داد.

ارائه بازخورد سریع و دقیق به مشتریان و تجزیه و تحلیل و شفاف سازی نیازمندی ها برای تیم تحقیق و توسعه نیز دیگر وظایف مهندس پشتبان نرم افزار است.

استخدام مهندس تضمین کیفیت

مهندس تضمین کیفیت در شرکت هوآوی، مسئول ارزیابی تضمین کیفیت فرآیندها و محصولات، شناسایی مناطق برای بهبود، و توصیه بازنگری در مشخصات است. او همچنین باید آزمایشات کامل محصولات، سیستم‌ها و رویه‌ها را برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای فنی انجام دهد.

ایجاد و نگهداری اسناد در مورد پروتکل های کیفیت و ایمنی و همکاری با تیم‌های متقابل از جمله تیم‌های مهندسی، تولید و مشتری، برای شناسایی و حل مسائل مرتبط با کیفیت از دیگر وظایف کسی است که در این پست کار خود را شروع می‌کند.

استخدام حسابدار مالی در شرکت هوآوی

علاوه بر وظایف معمول حسابداری، کسی که در این پست استخدام می‌شود، باید به ایجاد کمپین در سیستم‌ها و مدیریت رکورد پروژه‌های بخش بپردازد. لیست‌های نظارت و پرداخت پروژه به‌روز و دقیق را تهیه و برای ایجاد معیارهای پذیرش هزینه تلاش کند.

او همچنین باید فایل‌های پذیرش هزینه را از مدیر پروژه یا تامین کنندگان جمع آوری و جریان نقدی ماهانه را آماده کند. این فرد ضمن آشنایی کامل با زبان انگلیسی، باید توانایی حل سریع مسائلی که در طول فرآیند پذیرش هزینه ها ایجاد می‌شود را داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : هوآوی
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان