همکاری پرژک با گروه های جوان محیط زیستی

پرژک - کاماپرس
ژیوار

شهروندان ایرانی با برند پرژک در آن حد آشنایی دارند که محصولاتش را در فروشگاه‌ها می‌بینند و یا در تبلیغات صداوسیما می‌شنوند که این برند مطرح، تولیدکننده اصلی شامپوهای گیاهی در کشور است. پرژک همچنین این شعار را سرلوحه برنامه خود قرار داده “به طبیعت سلامی دوباره باید کرد”، اما بهتر است بدانیم که این برند تولید کالاهای بهداشتی گام را از این هم فراتر گذاشته و همکاری خود را با گروهی جوان در کشور آغاز کرده است که هر هفته با حضور در طبیعت و حتی فضای درون شهری، به پاکسازی زباله‌ها، ته‌سیگارها و درختکاری می‌پردازند.

به واسطه این همکاری با میثم دل آگاه، موسس این گروه پرانرژی همراه شدیم و از او در خصوص سرآغاز فعالیت محیط زیستی طموزی پرسیدیم؛ مشروح این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:

همکاری طموزی با پرژک

طموزی، مخفف اصطلاح طرفدار محیط زیست است، از تولد این مجموعه 5 سال می‌گذرد و در این‌ سال‌ها اتفاقات جذابی برای آن رخ داده است. تشکیل 5 کمیته تخصصی علمی، ورزشی، کودک، گردشگری و خیریه در راستای پیاده‌سازی و اجرای اهداف طموزی در جامعه، جزو همین اتفاقات بوده است.

بیشتر بخوانید:

همچنین کمپین‌های متفاوت با محوریت محیط زیست، ایده پردازی و اجرا شده است که می‌توان به کمپین اهدای سبز ، قدم‌های آگاهی، چارتابردار و درختکاری اشاره کرد.

دریان سفر امید

فعالیت طموزی در چندین استان ایران

تمام این ایده پردازی‌ها توسط تیم دانشجو و پر انرژی طموزی شکل گرفته که با تفکرات جامعه جوان، نسلZ، آشنایی کامل دارند و همین موضوع موجب محبوبیت طموزی بین این قشر شده است. در همین راستا، طموزی با حدود دوهزار نفر نیروی فعال و بیست هزار دنبال کننده توانسته به عنوان بزرگترین و فعالترین سمن کشور، در 9 استان جوانه بزند و فرهنگسازی خودش را با صدای بلندتر در سطح ملی مطرح کند. این استان‌ها به ترتیب شامل تهران، البرز، خراسان رضوی، فارس، کهگلویه و بویراحمد، قم، اصفهان، آذربایجان شرقی و لرستان می‌شوند.

طموزی/ کاماپرس

پرژک؛ بزرگترین حامی طموزی

باید بگویم که تمام این فعالیت‌ها بدون همراهی اقشار مختلف میسر نیست. فقط ایده کفایت نخواهد کرد، فقط وجود افراد کفایت نخواهد کرد و باید هرکدام از ما، یک تکه از مجموع تکه‌های این پازل باشیم و با همراهی یکدیگر، به هدفمان برسیم. یکی از اصلی‌ترین تکه‌های این پازل، وجود یک حامی دغدغه‌مند بود که بتواند ما را از لحاظ مالی پشتیبانی کند. برندی که با شعار “به طبیعت سلامی دوباره باید کرد” همراه ما ایستاده و باید اذعان کنیم که با همراهی این برند، ما توانستیم، بزرگتر فکر کنیم و نقش خود را متعالی‌تر ایفا کنیم.

از همه اعضای فعال طموزی و همچنین برند پرژک نهایت تشکر را دارم و در نهایت از تمام کسانی که سخنان ما رو می‌شنوند و می‌خوانند، درخواست داریم که در هر زمینه که فعالیت می‌کنند، اصل مطالبه‌گری، چه درست و چه غلط را فراموش نکنند، چراکه همین مطالبه‌گری باعث ایجاد گفتمان و در ادامه، موجب ایجاد اصلاحات می‌شود و ما را به جامعه‌ای که انتظارش را داریم، نزدیک می‌کند.

اهداف شعار اصلی طموزی

برای سخن پایانی تمایل دارم از شعار طموزی بگویم و درموردش حرف بزنم. شعار ما “محیط زیست سالم، حق اولیه همه موجودات” است. این شعار علاوه بر اینکه نشان‌دهنده حق همه ما نسبت به داشتن محیط زیستی سالم است، بیان می‌کند که تک‌تک ما موظفیم در همه اقداماتی که در زندگی شخصی خود داریم، حقوق دیگران را نیز در نظر بگیریم. این دیگران ممکن است شامل نسل‌های بعدی باشد که ما شاید آن ها را به چشم نبینیم و یا موجودات و افرادی که در یک موقعیت جغرافیایی دیگری زندگی می‌کنند که ظاهرا به ما ارتباطی ندارند. از تمام افرادی که این گزارش را می‌خوانند و می‌شنوند، عاجزانه خواهش می‌کنم دغدغه خود را از زندگی شخصی و اتاقشان فراتر ببرند و برای ایرانی آباد و زمینی سبز احساس مسئولیت کنند. این اقدام نیاز به یک تصمیم دارد و وقتی این تصمیم گرفته می‌شود، نوری که از پنجره می‌آید، زندگی همه ما را روشن می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : پرژک
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز