همه چیز درباره هوندا پایلوت مدل 2024

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هوندا پایلوت از سال 2023 وارد نسل جدیدی شده و علاوه بر بهره‌مندی از فناوری‌های جدید، چهره‌ای مدرن‌تر نیز به خود گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سال 2024 دومین سالی است که هوندا پایلوت وارد نسل چهارم شده و در سگمنت بسیار رقابتی شاسی‌بلندهای متوسط به رقابت مستقیم با کیا تلورید و هیوندای پالسید می‌پردازد.

هوندا پایلوت مدل 2024 در شش تیپ مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که همگی از یک نوع موتور برخوردار هستند. این پیشرانه یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری است که 285 اسب بخار نیرو و 355 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور در کنار یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد که با تکنولوژی shift-by-wire کنترل می‌شود و برای کسانی که کنترل بیشتری بر عملکرد گیربکس می‌خواهند پدل شیفترهایی نیز در نظر گرفته شده است.

هوندا پایلوت مدل 2024 بسیار نرم و بی‌صدا کار می‌کند و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نیز تعویض دنده‌هایی نرم و سریع دارد. در مجموع می‌توان گفت سواری با این شاسی‌بلند بسیار لذت بخش است. فرمان پذیری عالی است و مانورهای تند و سریع را امکان پذیر می‌کند. سیستم تعلیق و کمک فنرها نیز ناهمواری را بیشتر از آن چه که انتظار دارید جذب می‌کنند.

هوندا پایلوت مدل 2024 دارای سه ردیف صندلی است و می‌تواند هشت سرنشین را در خودش جا بدهد، هر چند ممکن است صندلی‌های ردیف سوم برای بزرگسالان چندان راحت نباشد.

از تجهیزات ایمنی هوندا پایلوت مدل 2024 می‌توان به سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار عبور از خط، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص تابلوهای راهنما، نور بالای اتوماتیک و سیستم هشدار هوشیاری راننده اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز