پیکاپ برقی فورد چگونه مرزهای بیراهه نوردی را جا به جا می کند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

به تازگی کمپانی فورد با شرکت RTR که در زمینه تولید ماشین‌آلات کشاورزی فعالیت می‌کند، دست به دست هم داده‌اند تا پیکاپ اف-150 لاتنینگ سوئیچگر را خلق کنند. این پیکاپ خارق‌العاده نسخه‌ای آفرودی از پیکاپ برقی فورد اف-150 لایتنینگ برقی به شمار می‌آید که سیستم تعلیق آن بهبود یافته و از توانایی‌های آفرودی زیادی برخوردار شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، صنعت خودرو به سرعت در حال حرکت به سوی تولید خودروهای برقی است و کمپانی فورد همیشه در این زمینه فعال بوده است. این خودروساز آمریکایی پیشتر نیز خودروهای برقی مانند موستانگ کبرا جت 1800 و موستانگ ماخ-ای 1400 را معرفی کرده که با استقبال کارشناسان و خریداران روبرو شده است.

با این که بسیاری از خریداران، خودروهای پیکاپ را به خاطر فضای بار و گشتاور بالای‌شان برای حمل بار و یدک‌کشی خریداری می‌کنند، ولی عده زیادی نیز علاقه دارند با آن‌ها به دل طبیعت بزنند و تا جایی که ممکن است با سرعت در آن بتازند. با این که فورد اف-150 رپتور گزینه بسیار خوبی برای بیراهه‌نوردی است، ولی کمپانی‌های فورد و RTR این بار تصمیم گرفته‌اند آن را ارتقاء داده و نسخه‌ای توانمندتر به نام اف-150 لاتنینگ سوئیچگر را تولید کنند.

راز آسمان پایتخت

پیکاپ اف-150 لاتنینگ سوئیچگر به دو موتور برقی مجهز شده  که بر روی دو محور جلو و عقب تعبیه شده‌اند و نیروی‌شان را به هر چهار چرخ منتقل می‌کنند. این دو موتور در مجموع می‌توانند 580 اسب بخار نیرو و 1050 نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند و شتاب صفر تا صد این پیکاپ قدرتمند را به زیر 4 ثانیه برسانند.

علاوه بر توانمندسازی موتور، سیستم تعلیق نیز به گونه ای طراحی شده تا توانایی‌های آفرود افزایش یافته و این پیکاپ برقی از عهده بیراهه نوردی‌های سنگین بر بیاید.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : فورد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز