همه چیز درباره رمزارز شیبا؛ معرفی + قیمت

رمزارز شیبا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شیبا که با عنوان SHIB در بازار رمز ارزها معامله می‌شود، یک میم کوین است که به دلیل داشتن قیمت پایین و مناسب، بسیار مورد علاقه افراد و معامله‌گران سراسر جهان قرار گرفته است و روی شبکه اتریوم راه اندازی شده است. ارز دیجیتال شیبا اینو در حال حاضر یکی از 5 ارز محبوب سراسر دنیا به شمار می‌رود.

ارز دیجیتال شیبا در ابتدا به عنوان قاتل دوج کوین وارد بازار معاملات شد و توانست به وسیله محبوبیت فراوانی که نزد ایلان ماسک داشت، بازار جهانی خود را روز به روز افزایش دهد. قیمت شیبا نیز علی رغم پایین بودن نوسانات فراوانی را تجربه می‌کند.

کاماپرس در ادامه مطلب به بررسی بیشتر رمز ارز شیبا می‌پردازد؛

چرا ارز دیجیتال شیبا را اولین میم کوین بازار می‌نامند و شیبا چگونه کار می‌کند ؟

همانطور که می‌دانید میم‌ها همان تصاویر طنز به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های مجازی هستند که با توجه به اتفاقات رخ داده در زمان خاصی طراحی و منتشر می‌شوند. ابداع میم کوین‌ها هم ارتباط بسیار تنگاتنگی با میم‌های اینترنتی شکل گرفته در شبکه‌های اجتماعی دارد.

در واقع می‌توان گفت توکن‌ها بیشتر جنبه سرگرمی و تفریح دارند.این ارز دیجیتال در واقع یک توکن هست و تفاوت اصلی توکن با کوین‌ها این است که کوینها دارای یک بستر برای انتقال دارایی دارد ولی در توکن‌ها اینطور نیست . می‌توان گفت توکن‌ها از بسترهایی که قبلا ایجاد شده است استفاده می‌کنند و یک بستر مجزا ندارد.

قیمت رمز ارز شیبا چگونه است؟

همانطور که بیان شد شیبا اینو قیمت ارزانی دارد و بدین جهت برای تراکنش‌های کوچک نیز مناسب می‌باشد . با این حال جالب است بدانید که این ارز دارای بازار بسیار بزرگی بوده و امروزه نیز به دلیل افزایش‌های ناگهانی که ارز دیجیتال شیبا اینو تجربه می‌کند، شیبا را به گزینه‌ای محبوب جهت سرمایه گزاری در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند که هرچه بازار رمز ارزها بین مردم طرفداران بیشتری پیدا کند و بیشتر پذیرفته شود، زمینه برای رشد شیبا اینو نیز فراهم می‌شود. بر طبق پیش بینی که پلتفرم چنچ لی ارائه داده است احتمال دارد که قیمت شیبا در سال 2025 به مرز 0.0000517 دلار برسد و همچنین طبق پیش بینی دیگر این پلتفرم، تا سال 2030 نیز نرخ این رمزارز بین محدوده 0.00027 تا 0.00033 دلاری قرار خواهد گرفت.

شیبا اینو در حال توسعه است و می‌خواهد متاورس خود را نیز راه اندازی کند که در صورت اجرای چنین ایده‌ای، بدون شک این ارز دیجیتال با محبوبیت بیشتری مواجه خواهد شد.
توکن شیبا بر بستر اتریوم ساخته شده است و بنابراین در تمامی کیف پول هایی که اتریوم را پشتیبانی می‌کنند قابل استفاده می‌باشد. بعضی از افراد فکر می‌کنند که این رمز ارز را تنها باید توسط صرافی‌های خارجی خریداری کرد اما خوشبختانه امروزه به راحتی می‌توان توسط مجموعه کیف پول من که مطمئن‌ترین مرجع برای خرید و فروش ارز دیجیتال شیبا می‌باشد، بدون کارمزد در وبسایت کیف پول من نگهداری کرد.

رمزارز شیبا-کاماپرس

خرید شیبا اینو به قیمت پایین و فروش شیبا اینو به قیمت لحظه‌ای در وبسایت کیف پول من

با توجه به تحریم‌ها و کلاه‌برداری‌های متعدد کیف پول‌های خارجی، مطمئن‌ترین راه برای نگهداری ارز دیجیتال، وبسایت کیف پول من می‌باشد .از طریق این صرافی به راحتی می‌توانید اقدام به خرید و فروش ارز شیبا نمایید و برای بلند مدت نیز بدون کامزد نگهداری کنید.

کیف پول من برترین کیف پول ایرانی ارز دیجیتال می‌باشد و در کیف پول من امکان خرید و فروش بیش از 1,500 رمز ارز متفاوت وجود دارد. هم اکنون صرافی کیف پول من بیش از 1 میلیون کاربر فعال داشته و حتی در این وبسایت قادر هستید با ارز دیجیتال شارژ موبایل و بسته اینترنت بخرید و کلیه قبوض خود را نیز پرداخت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز