همه چیز درباره خرید و نگهداری بایننس کوین

ژیوار

بایننس کوین یکی از رمزارزهای شاخص و پرچمدار بازار کریپتو است که توسط بزرگترین صرافی این روزهای بازار یعنی بایننس به وجود آمده است. به طوریکه این کوین رمزارز بومی و اصلی این صرافی محسوب می‌شود. حمایتی قوی بایننس از کوین خود می‌تواند نشان از آینده بسیار خوب برای این رمزارز داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی رمزارز بایننس کوین و روش‌های خرید و نگهداری آن پرداخته است.

رمزارز بایننس چیست؟

بایننس کوین عنوان رمزارز بومی صرافی بزرگ بایننس است که توسط این صرافی به بازار رمزارزها معرفی شده است. این رمزارز با نماد BNB در صرافی‌های لیست شده و مورد معامله قرار می‌گیرد. این رمزارز بومی بایننس ابتدا در بستر اتریوم راه اندازی شد اما از سال 2020 با توسعه کامل و اساسی که روی آن صورت گرفت، در بستر اختصاصی صرافی یعنی بی ان بی چین قرار گرفت.

این توکن  برای انجام تراکنش‌ها در صرافی بایننس استفاده می‌شود و حتی در این صرافی برخی از رمزارزها با جفت ارز BNB نیز قابل معامله هستند. این کارایی سبب شده است که کوین بایننس بیشتر از بسیاری از رمزارزهای مطرح دیگر مورد توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران قرار گیرد.

این ارز وابسته به استخراج نیست و شما برای خرید BNB می‌بایست آن را به کمک تتر و یا بیش از 70 رمزارزی که در بایننس نیز وجود دارند، در این صرافی خریداری کرده و سپس به کیف پول مورد نظر خود منتقل کنید. البته صرافی‌های ایرانی نیز این روزها رمزارز بایننس را به عنوان یکی از رمزارزهای موجود در بازار به فروش می‌رسانند و شما در صرافی‌های ایرانی می‌توانید بایننس کوین را خریداری کرده و نگهداری کنید.

دریان سفر امید

bnb

اهمیت BNB برای خرید

بایننس کوین یکی از رمزارزهای کاربردی و آینده دار است. کاربردی بودن این رمزارز باعث رشد بیشتر از انتظار آن نیز شده است. برای پرداخت کارمزدها به عنوان جفت معاملاتی در صرافی بایننس و دیگر پلتفرم‌ها می‌توانید از رمزارز بومی بایننس استفاده کنید.

اگرچه این وابستگی به یک صرافی می‌تواند پاشنه آشیل یک رمزارز نیز باشد اما وجود خود بایننس می‌تواند پشتوانه توسعه دائمی BNB در سال‌های آتی باشد.

بی ان بی هم اکنون چهارمین رمزارز از نظر حجم بازار است و حتی اگر استیبل کوین تتر را در نظر نگیریم، بی ان بی دارای رتبه سوم در بهترین رمزارزهای بازار می‌شود.

رمزارز بایننس را کجا نگهداری کنیم؟

بسیاری از کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری امکان نگهداری از BNB های شما را دارند. به همین دلیل شما می‌توانید از رمزارزهای خود در داخل صرافی مورد اعتماد خود و یا در این کیف پول‌ها نگهداری کنید. بایننس کوین دارای کیف پول‌های اختصاصی بوده و علاوه بر آن تقریبا تمام کیف پول‌های مبتنی بر اتریوم نیز قابلیت نگهداری BNB را دارند.

از جمله بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری این رمزارز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول تراست ولت: این کیف پول را می‌توان بهترین و مهم‌ترین کیف پول نرم افزاری برای BNB دانست. شما می‌توانید از طریق این کیف پول به تبادل و خرید و فروش کوین بایننس نیز بپردازید.
  • کیف پول متا ماسک: این کیف پول نیز یک نرم افزار در دسترس برای نگهداری BNB است که حتی افزونه‌هایی برای مرورگرهای مختلف از جمله کروم و فایرفاکس داشته و در همه جا در دسترس است.
  • کیف پول مث ولت: مث ولت نیز می‌تواند یکی از کیف پول‌ها امن برای نگهداری طولانی مکدت بی ان بی باشد.
  • کیف پول سخت افزاری ترزور: ترزور یک کیف پول سخت افزاری است و اگر به موارد مشابه نرم افزاری اعتماد ندارید می‌توانید از این وسیله کاربردی و امن نیز استفاده کنید.
  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس: شرکت لجر نیز این کیف پول سخت افزاری فوق العاده را برای نگهداری رمزارزهای مهم از جمله BNB به بازار ارائه کرده است.

خرید بایننس کوین با کمترین کارمزد از صرافی «بیتکسینو»

صرافی بیتکسینو یکی از صرافی‌های  فعال حوزه کریپتو است که موفق به دریافت عنوان دانش بنیان نیز شده است. این صرافی دارای پلتفرم امن برای نگهداری و معاملات ارزهای دیجیتال است و بیشتر خدمات ارائه شده این صرافی در سطح صرافی‌های معتبر جهانی است. بیتکسینو در انجمن بلاکچین ایران نیز عضویت دارد.

شما می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کسب اطلاعات در مورد خدمات صرافی بیتکسینو  به سایت  این صرافی به آدرس bitexino.com مراجعه و یا با  تلفن 02128426461 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیتکسینو
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز