همه چیز درباره اکسپو 2023 قطر؛ تعطیلاتی سبز و هیجان‌انگیز

تور قطر-کاماپرس
ژیوار

نمایشگاه بین‌ المللی کشاورزی و باغبانی محیط زیست قطر یا همان اکسپو 2023 قطر که با هدف سبز کردن بیابان‌ها آغاز شده، شامل نمایشگاه‌ها، تفریحات، فعالیت‌ها و سرگرمی‌های جذابی است که آن را به گزینه‌ای جذاب برای سفر به قطر تبدیل کرده است.

به گزارش کاماپرس، با توجه به ظهور فناوری‌های نوین برای سبز کردن بیابان‌ها و کاشت گیاهان و درختان در مناطق گرم و خشک، اکسپو 2023 قطر با شعار «بیابان سبز، محیط زیست بهتر» از 10 مهرماه آغاز شده و تا 9 فروردین سال 1403 ادامه خواهد داشت. برگزاری نمایشگاه بین‌ المللی کشاورزی و باغبانی محیط زیست قطر با اجرای نمایشگاه‌های جذاب، باغ‌های خیره‌کننده، نمایش‌های زنده و دیگر سرگرمی‌های هیجان‌انگیر برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است.

در این گزارش، ویژگی اکسپو 2023 قطر و همچنین تور قطر ویژه نمایشگاه اکسپو 2023 بررسی و معرفی شده است.

تور قطر-کاماپرس

نمایشگاه بین‌ المللی کشاورزی و باغبانی محیط زیست قطر (Expo 2023)

نمایشگاه بین‌ المللی کشاورزی و باغبانی محیط زیست قطر (ArtieQ) نخستین بار در راستای تسهیل دستیابی به اهداف مرتبط با امنیت غذایی ملی قطر برگزار شد. این رویداد به‌عنوان یک پلتفرم پیشرو، به تجار، متخصصان و ذی‌نفعان کشاورزی محلی اجازه می‌داد که ضمن اشتراک تخصص خود و استفاده از فرصت‌های تجاری، به توسعه پایدار نیز کمک کنند.

دریان سفر امید

حالا دهمین سالگرد نمایشگاه بین‌ المللی کشاورزی و باغبانی محیط زیست قطر با عنوان اکسپو 2023 قطر به مدت 179 روز در زمینی به مساحت 170 هکتار در دوحه برگزار شده است. اکسپو 2023 قطر به عنوان نخستین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی در مناطق گرم و خشک خاورمیانه و شمال آفریقا با هدف ارائه راهکار برای مقابله با بیابان زایی و همچنین به کارگیری فناوری‌های نوین در راستای سبز کردن بیابان‌ها برگزار شده است.

شعار اصلی این نمایشگاه بر اساس چهار موضوع اصلی کشاورزی مدرن، نوآوری و فناوری‌های جدید، افزایش آگاهی زیست محیطی و پایداری انتخاب شده است.

اکسپو 2023 قطر با چه شرایطی برگزار می‌شود؟

نمایشگاه اکسپو 2023 دوحه توسط دفتر بین‌المللی نمایشگاه‌ها (BIE) و انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان باغبانی(AIPH) برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان از سراسر جهان، سازمان‌دهندگان 80 کشور، نمایندگان بخش خصوصی و سازمان‌های غیردولتی بوده و برای دیدن آن کافی است که تور قطر یا تور قطر ویژه نمایشگاه اکسپو را رزرو کرد. از جمله کشورهای حاضر در این رویداد می‌توان به ترکیه، لبنان، عربستان سعودی، ایتالیا، ژاپن، هند، هلند و اردن اشاره کرد.

با رزرو تور قطر در ایام برگزاری نمایشگاه اکسپو 2023 می‌توان ضمن بازدید از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی قطر، در این رویداد بزرگ نیز شرکت کرد و از حضور در کنفرانس‌ها و تریبون‌های روشنفکرانه گرفته تا بازدید از باغ‌های چشم‌نواز، نمایش‌های هنری زنده و دیگر سرگرمی‌ها، تعطیلاتی به یاد ماندنی را تجربه کرد.

تور قطر-کاماپرس

اکسپو 2023 قطر در کجا برگزار می‌شود؟

محل برگزاری نمایشگاه اکسپو 2023 قطر در شهر دوحه و در زمینی به مساحت 170هکتار در پارک زیبای البیدا (Al Bidda) است. محل برگزاری اکسپو قطر از نظر جغرافیایی، موقعیت بسیار خوبی داشته و در مرکزی‌ترین بخش دوحه واقع شده است. این منطقه تنها چند قدم با کورنیش، مشیرب و سوق واقف فاصله داشته و در نزدیکی آن دو ایستگاه مترو و پنج پارکینگ زیرزمینی بزرگ قرار دارد.

اکسپو 2023 قطر از نظر مکان برگزاری دارای سه بخش اصلی منطقه بین‌المللی شامل باغ‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی، منطقه فرهنگی شامل فعالیت‌های فرهنگی و سنتی و منطقه خانواده شامل انواع سرگرمی‌ها، فعالیت‌های خانوادگی، گردهمایی‌ها و دیگر تفریحات است.

برای دیدن اکسپو 2023 قطر چه باید کرد؟

اگر قصد دارید در این رویداد بین‌المللی و بزرگ شرکت کرده و خودتان از نزدیک جاذبه‌های آن را کشف کنید، تا 9 فروردین سال 1403 فرصت دارید که با ررزو تور قطر با بهترین قیمت و بدون هرگونه نگرانی از بابت رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و نظایر آن، به این کشور سفر کنید.

تور قطر-کاماپرس

سفر راحت به قطر با “توربین”

توربین، یکی از آژانس‌های گردشگری معتبر و فعال در حوزه گردشگری و برگزاری انواع تورهای خارجی است که تور قطر و تور قطر ویژه نمایشگاه اکسپو را با بهترین خدمات و امکانات برای مشتریان خود برگزار می‌کند.

آژانس گردشگری توربین در کشورهای مختلف دارای نمایندگی بوده و ضمن ارائه خدمات وی آی پی(VIP) و درجه یک، تورهای متنوعی را با بهترین قیمت برای مقاصد لوکس ارائه می‌کند. در صورتی که قصد شرکت در نمایشگاه بین المللی کشاورزی و باغبانی قطر دارید، می‌توانید تور قطر ویژه نمایشگاه اکسپو را به صورت آنلاین از توربین رزرو کنید.

گردشگرانی که مشتاق حضور در رویداد اکسپو 2023 قطر هستند، می‌توانند تور قطر و تور قطر ویژه نمایشگاه اکسپو را به صورت آنلاین و بدون کم‌ترین دردسر از سایت tourbintravel.com رزرو کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88509701 -021تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : توربین
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز