همه آنچه که می‌خواهید درباره بیمه توسعه بدانید

ژیوار

بیمه توسعه از شرکت‌های فعال در صنعت بیمه است که با به کارگیری نیروی کارآمد، برنامه‌ریزی‌های بنیادی، گسترش سهم شرکت از بازار بیمه کشور از طریق جذب سرمایه‌های مالی، ایجاد یک بنگاه اقتصادی بزرگ، حضور مستمر و فعال در صنعت بیمه کشور و … فعالیت می‌کند.

این مجموعه برای رسیدن به اهداف خود کلیه خدمات بیمه‌ای را از طریق اینترنت ارائه می‌دهد و به خدمات نوین بیمه‌ای و گسترش شبکه آی‌تی می‌پردازد. گسترش شبکه فروش و شبکه پرداخت خسارت از دیگر اقدامات شرکت بیمه توسعه بود.

در ادامه کاماپرس به 6 نکته از این مجموعه اشاره خواهد کرد که مطالعه آن برای علاقمندان به حوزه بیمه و فعالان آن توصیه می‌شود؛

1. شرکت بیمه توسعه از سال 1382 به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرد. در حال ‌حاضر سعید افشاری مدیریت این مجموعه را برعهده دارد.

2. خدمات این شرکت در قالب بیمه‌های باربری، خودرو، حوادث، عمر، مسئولیت، عمر، آتش‌سوزی و … است. بیمه توسعه در نقاط مختلف کشور نمایندگی دارد.

دریان سفر امید

3. این مجموعه با سرمایه اولیه 140 میلیارد ریال و 214 سهامدار- 65 درصد سهامداران حقوقی و 35 درصد اشخاص حقیقی- آغاز به کار کرد. سرمایه کنونی این شرکت 420 میلیارد ریال اعلام شده است.

4. بیمه تعاون تاکنون توانسته است جایزه ملی بقراط، یادبود دومین همایش تحول در صنعت بیمه، لوح سپاس سمینار بازاریابی و فروش خدمات بیمه در شرایط رقابتی و … را به دست آورد.

5. سال 1392 بیمه مرکزی گزارشی از سطح توانگری مالی شرکت‌های بیمه منتشر کرد. در این گزارش شرکت‌های بیمه در پنج سطح دسته‌بندی شدند. بیمه توسعه در رده چهارم این دسته‌بندی قرار گرفت. سطح توانگری به این معنا بود که شرکت موردنظر در ایفای تعهدات خود با مشکل روبرو بود و باید وضعیت مالی خود را در یکسال ترمیم و تقویت کند.

6. اواخر سال 1392 با تشخیص بیمه مرکزی مبنی بر عدم انجام تعهدات شرکت بیمه‌ توسعه از فعالیت خود تعلیق شد. البته شورای عالی بیمه با لغو تعلیق این مجموعه در برخی رشته‌ها از جمله بیمه ثالث و عمر موافقت کرد و این شرکت در حال بازگشت به فعالیت در تمامی حوزه‌ها است.

مرتبط با : بیمه توسعه
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز