همسر انسیه خزعلی در میان گزینه‌های کابینه پزشکیان

ژیوار

در میان اسامی 10 نفری که به عنوان گزینه‌های وزارت نیرو در رسانه‌ها منتشر شده، نام محمدرضا رضازاده، همسر انسیه خزعلی نیز مشاهده می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در فهرستی که طی دو روز گذشته در رسانه‌های اقتصادی و سیاسی از جمله تجارت نیوز منتشر شد، رضازاده در ردیف آخر قرار دارد. انسیه خزعلی معاون ابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم است و پسر او نیز به دلیل مهاجرت به کانادا و اقدام به تولید و فروش فیلترشکن ماه‌ها در صدر اخبار بود. محمدرضا رضازاده خود نیز یکی از مدیران ارشد دولت محمود احمدی‌نژاد بود و در دولت اول وی استاندار فارس شد. او بعد از روی کار آمدن حسن روحانی تا دی ماه 1397 مدیرعامل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو باقیماند تا اینکه در نهایت حکم بازنشستگی خود را دریافت کرد.

هرچند نام همسر انسیه خزعلی در میان گزینه‌های وزارت نیروی دولت پزشکیان، کمی مخاطبان را متعجب می‌کند اما محمدرضا رضازاده تنها شگفتی این فهرست نیست. وجود نام کاوه مدنی در ردیف هفتم این فهرست، یکی دیگر از شگفتی‌ها است؛ چراکه او در حال حاضر خارج از کشور است و مواضع تندی نسبت به برنامه‌های دولت در حوزه آب و محیط‌زیست دارد. علاوه بر این، کاوه مدنی در دولت حسن روحانی، برای مدت کوتاه در سازمان محیط‌زیست مشغول به کار شد اما فشارهای خارج از دولت، شرایط را به نحوی پیش بردند که او استعفا داد و از کشور خارج شد.

به نظر می رسد شانس این دو نفر در مقایسه با دیگر گزینه ها بسیار اندک است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز