همستر کامبت چه زمانی به کاربران پول می دهد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پس از خبر هفته گذشته مبنی بر 60 میلیونی شدن بازیکنان همستر کامبت، تیم این بازی تلگرامی در روز چهارشنبه 5 ژوئن از 100 میلیونی شدن کاربران آن خبر داد. هم‌اکنون براساس اسکرین‌شات‌های منتشر شده از تیم همستر، کاربران فعال روزانه این بازی چیزی بین 40 تا 45 میلیون نفر هستند، هرچند ممکن درصد بالایی از آنان را افرادی تشکیل دهد که برای نخستین‌بار بازی می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، بازی کریپتویی همستر کامبت هم‌اکنون بزرگترین کانال تلگرام است و بیش از 27 میلیون عضو دارد که این عدد از 3 برابر مشترکان کانال رسمی نات‌کوین نیز بیشتر است.

علاوه‌براین تیم همستر، حدود 17 میلیون کاربر یوتیوب و 6 میلیون دنبال‌کننده توییتری را نیز جذب کرده‌است. هدف تیم همستر کامبت، طبق گفته یکی از اعضای آن در اسپیس توییتر، لیست شدن توکن‌های این بازی در ماه ژوئیه است که باتوجه به تأخیر اندکی که در لیست شدن نات‌کوین نسبت به زمان مورد انتظار دیده شد، بعید نیست این زمان به تعویق بیفتد. اما به‌هرحال نات‌کوین انتظار کاربران خود را بی‌جواب نگذاشت و این توکن با 350 درصد رشد در هفته پیش در حال حاضر با ارزشی برابر با 2.15 میلیارد دلار یکی از 60 ارز دیجیتال برتر به شمار می‌آید.

اگرچه رشد این برنامه حیرت‌انگیز بوده‌است اما باید به این نکته نیز توجه داشت، تا هنگامی که ارز همستر وایت‌ پیپر (نقشه راه و سندی تکنیکی که چشم‌انداز توسعه این محصول و مسیر رسیدن به آن را نشان دهد) ندارد و هنوز تعداد کل توکن‌های آن نیز مشخص نیست احتمال منصفانه نبودن روش توزیع آن بالا است.

بیشتر بخوانید:

به نقل از دنیای اقتصاد، کاربران بازی همستر توقع سرنوشتی مشابه نات‌کوین را پس از به خرید و فروش گذاشته شدن توکن‌های این بازی دارند. ارز همستر شباهت زیادی به نات‌کوین دارد اما هنوز در صرافی‌ها معامله نمی‌شود و اقبال نات‌کوین را در بازار ندارد. از آن‌جا که در سرتاسر جهان تنها 7 صرافی و آن هم به‌صورت محدود ارز همستر را لیست کرده‌اند به نظر می‌رسد فعلاً راه توکن‌های همستر تا خرید‌وفروش طولانی باشد. درحال حاضر امکان جمع کردن تعداد بالایی از سکه‌های همستر وجود دارد اما فعلاً درمورد امکان تبدیل این سکه‌ها به دلار نمی‌توان با اطمینان چیزی گفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پیننوبیتکس
روکش مارال
رایانه کمک
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز