هفته اقلیم و تنوع زیستی؛ اولین برنامه در نمایشگاه اکسپوی دبی 2020

نمایشگاه الهام‌بخش اکسپو 2020 دبی تا چند روز آینده و از 9 مهرماه به طور رسمی آغاز می‌شود. موضوع هفته اول این نمایشگاه به تغییرات آب‌وهوایی و تنوع زیستی معطوف است.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی از 11 تا 17 مهرماه ارائه‌دهنده ایده‌های جدید و دیدگاه‌های الهام‌بخش مختلف در زمینه تغییرات اقلیمی خواهد بود.

هفته اقلیم و تنوع زیستی این رویداد بزرگ، یک ماه پیش از کنفرانس مهم تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در گلاسکو برگزار خواهد شد.

جهان در برهه مهمی است که جامعه جهانی باید قدم‌های قاطع و جمعی برای حفاظت از کره زمین بردارد. اکسپو 2020 با اذعان به نکته بستری قدرتمند برای شنیدن صدای مردم در محافل سیاستی ایجاد خواهد کرد.

آریاک سفر

رویدادها و بحث‌ها در طول این هفته بر کاهش تغییرات آب و هوایی، مدیریت خطر بلایا، پیشبرد اقتصاد دایره‌ای، حفاظت و نگهداری از مناطق آسیب‌پذیر متمرکز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نادیا ورجی، رئیس ستاد انسان‌ها و سیاره در اکسپو 2020 در این رابطه گفت: «ما اطمینان داریم که با گردهم‌ آوردن مردم، سیاست‌گذاران، سازمان‌های مردم نهاد و رهبران تجاری از 192 کشور در هفته آب‌وهوا و تنوع زیستی، می‌توانیم الهام‌بخش همه باشیم. جهان باید گام‌های مثبتی در جهت آینده پایدار بردارد. ما این فرصت را داریم که به عنوان نسلی که تغییرات آب‌وهوایی را متوقف کرده، جای خودمان را در تاریخ ثبت کنیم.»

5 رویداد اختصاصی مهم هفته اول اکسپوی دبی

1- مجموعه بین‌المللی اکسپو 2020 در تلاش است تا همه را تا حد امکان در زمینه آینده‌ای درخشان‌تر برای سیاره زمین، هم‌نظر کند. 4 جلسه در این زمینه برگزار خواهد شد.

2- مجمع تجاری آب‌وهوا و تنوع زیستی در تاریخ 12 مهر (4 اکتبر) برگزار خواهد شد.

3- 4 اکتبر در غرفه زنان، تمام بانوان پیشرو در عرصه تصمیم‌گیری‌های حوزه اقلیمی معرفی خواهند شد.

4- بهترین اقدامات و شیوه‌ها برای حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش در تاریخ 14 مهر (6 اکتبر) از جانب مؤسسات مختلف در محل برگزاری اکسپو 2020 آموزش داده می شود.

5- سفرهای سه‌بعدی برای درک مسائل زیست‌محیطی و تنوع زیستی بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز