هشدار / دمای هوای این 8 شهر به بالای 50 درجه می رسد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اهمیت مشارکت همگانی در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق در سراسر کشور از دمای بالای ۵۰ درجه در 8 شهر  خوزستان خبر داد.

به گزارش کاماپرس، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه در آخرین روزهای بهار حدنصاب ۷۳ هزار و ۵۶۵ مگاوات ساعت در میزان تقاضای مصرف برق کشور  ثبت شد، گفت: در همین زمان چندین شهر خوزستان دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به گرمای زودرس در بسیاری از شهرهای کشور قبل از نیمه خرداد، بیان کرد: دمای ۵۱.۲ درجه گتوند، ۵۱.۱ درجه اهواز، ۵۰.۲ درجه امیدیه و ۵۰ درجه بستان، شوش، شوشتر، آبادان و دزفول نشانگر شرایط سخت برای تامین برق در این مناطق و همچنین شرایط زندگی مردم در تابستان است. لذا گذر از این شرایط با همراهی مردم عزیز با صنعت برق در اجرای برنامه‌های سراسری مدیریت مصرف میسر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به طرح‌های تشویقی این سازمان برای مدیریت مصرف برق، گفت: وزارت نیرو امسال علاوه بر پرداخت پاداش به مشترکان کم مصرف که تا رایگان شدن قبض برق نیز را پوشش می‌دهد، پویش باانرژی را طراحی کرده که عموم مردم می‌توانند با مشارکت در آن، علاوه بر کاهش مصرف برق، از جوایز ارزنده آن از قبیل ۳۰۰ دستگاه خودرو داخلی، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و… بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز