هشدارهایی که هنگام ارسال بار از چین باید جدی بگیرید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ارسال بار از چین یکی از اصلی‌ترین مسیرهای حمل‌ونقل بین‌المللی محسوب می‌شود که در سال‌های گذشته رونقی بیشتر از گذشته رشد داشته است. از آنجایی که چین بعد از آمریکا، دومین قطب اقتصادی دنیا است، ارسال کالاهای مورد نیاز مستقیما از کارخانه‌ها و تولیدی‌های این کشور انجام می‌شود.

به گزارش کاماپرس، حمل بار از چین به رغم اینکه یک مورد کاملا متداول است اما همواره بازرگانان باید متناسب با نوع کالا و محصول مورد نظر خود نوع روش ارسالی را به روزرسانی کرده و سپس به سفارش دهی محصولات مورد نیاز خود بپردازند. حتی اگر تاجر و بازرگان خبره هم باشید برای ارسال بار از چین باید بهترین شرکت حمل‌و‌نقل را انتخاب کرده و برای ارسال بار از چین با آن قرارداد ببندید. در واقع شرکت انتخابی باید تجربه و مهارت کافی و لازم را در ارتباط با واردات از چین داشته باشد و هزینه‌های مالی فراوانی را به روند تجاری تحمیل نکند. پس از آن انتخاب بهترین شیوه حمل بار، برای بهترین روش انتقال کالاها و محصولات اهمیت دارد. در ادامه با انواع شیوه حمل بار از چین به ایران آشنا خواهید شد.

به طور کلی با در نظر گرفتن اندازه و ابعاد محصول و حجم و همچنین تعداد بار باید بهترین روش در نظر گرفته شود.

-یکی از روش‌های حمل و نقل انواع کالا و محصولات از چین تا ایران حمل و نقل هوایی است که راهی سریع و مطمئن محسوب می‌شود. به طور کلی ویژگی اصلی هواپیماهای باربری امنیت بالا و سرعت زیاد آن‌ها به منظور رساندن محصولات و کالاها در زمانی کوتاه است. معمولا بهترین گزینه برای کالاهای فاسدشدنی، حساس، ارزشمند و خطرناک حمل‌ونقل هوایی است که در کمترین زمان ممکن این دسته کالاها را به مقصد می‌رساند. به طور خلاصه این روش به دلیل سرعت مناسب، قابلیت اطمینان، امنیت کافی و پیگیری آسان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

-در صورتی که بازرگانان برای حمل کالاها و محصولات محدودیت زمانی نداشته باشند و مایل به فرستادن آن در هر زمانی باشند و همچنین اگر وزن این بارها بسیار بالا باشد، واردات دریایی بهترین گزینه برای انتقال آن‌ها است. معمولا بسته‌هایی که وزنی بیشتر از 200 کیلو دارند را به روش حمل و نقل دریایی انتقال می‌دهند.

-در صورتی که فردی مایل به صرف هزینه کمتری برای انتقال انواع بار و محصولات از چین به ایران باشد، امکان استفاده از روش زمینی را دارد. معمولا به منظور نقل‌وانتقال محصولات و کالاها از چین به ایران لازم است که به شرکت‌های باربری معتبر دارای کامیون و تریلی‌های مخصوص مراجعه کرد. انتقال بار به این روش نیز زمانبر بوده و معمولا بین 20 تا 40 روز است.

بهترین شرکت پست بین المللی برای حمل و نقل کالاها از چین کدام است؟

افرادی که مایل به انتقال کالاها و خدمات از چین هستند بهتر است به شرکت سامان اکسپرس مراجعه داشته باشند. سامان اکسپرس یکی از بهترین مجموعه‌ها برای حمل‌ونقل سریع در سراسر جهان است که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. متقاضیان این امکان را دارند با عضویت در سامان اکسپرس از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند. همچنین مشتریان این امکان را دارند تا با عضویت در سامان اکسپرس از تخفیفات و سرویس ویژه جهت ارسال‌های روتین بار یا بارهای حجیم استفاده کنند.

سامان اکسپرس اولین پست بین‌المللی ایرانی و ارائه دهنده سرویس حمل‌ونقل سریع در سراسر جهان است که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و هزینه معقول به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این شرکت پست بین‌الملل بالغ بر 50 نماینده در سراسر دنیا داشته و تمامی مرسولات را با تضمین سلامت 100 درصدی به مقصد انتقال می‌دهد. حمل مرسوله توسط این شرکت پست بین‌المللی با سریع‌ترین متدها انجام می‌شود. لازم به ذکر است که این شرکت پست بین‌الملل آمادگی حمل مرسوله به سراسر دنیا را دارد و تمامی کالاها و محصولات را به هر نقطه از جهان انتقال می‌دهد.

افراد به منظور آگاهی از تمامی خدمات این مجموعه می‌توانند به سایت اصلی آن به نشانی https://samanexp.com مراجعه کرده یا با شماره 67-021408851160 مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : سامان اکسپرس
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز