هزینه ۱۴۳ میلیارد تومانی اسنپ در حوزه مسئولیت اجتماعی

ژیوار

گروه “اسنپ” در گزارش سال 1402، عملکرد خود در حوزه مسئولیت اجتماعی و فعالیت‌هایی در زمینه‌های توسعه اجتماعی، بهداشت و درمان و محیط زیست را منتشر کرد.

به گزارش کاماپرس، بر اساس این گزارش، اسنپ در سال 1402 بیش از 143 میلیارد تومان برای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی هزینه کرده است. این گروه در سال گذشته چندین طرح را برای معافیت از کمیسیون رانندگان دارای معلولیت، خانواده شهدا و جانبازان، افراد مبتلا به تالاسمی و ام‌اس اجرا کرده است. ارزش کل این طرح‌ها 115 میلیارد تومان اعلام شده که شامل 20 هزار و 244 راننده و 20 میلیون و 878 هزار سفر است.

این پلفترم در سال 1402 در چندین طرح حمایت اجتماعی به ارزش 10 میلیارد تومان مشارکت کرده است. از جمله این طرح‌ها، ساخت مدرسه در یکی از روستاهای کم‌برخوردار استان آذربایجان غربی به یاد “رضا فیض آزاد”، کارمند ازدست‌رفته اسنپ و حمایت از 27 مهارت‌آموز کم‌برخوردار در دوره آموزشی نرم‌افزار Power BI بوده است.

در نوروز 1402، “اسنپ‌خودرو” با صرف هزینه 500 میلیون تومانی، در طرح توسعه گروه‌های خودیار زنان در چابهار و دشتیاری با آموزش سوزن‌دوزی مشارکت کرده است. همچنین، “سوپرمارکت اسنپ” بیش از 3 سال است که به جای برگرداندن کالاهای مرجوعی به انبار، اقلام این سفارش‌ها را میان خانواده‌های کم‌برخوردار و مؤسسه‌های نیکوکاری توزیع می‌کند.

“اسنپ‌فود” در سال گذشته پروژه‌ای با نام “غذا زباله نیست” با هدف مقابله با هدررفت غذا اجرا کرد. در این کمپین، 50 چهره تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد حساسیت نسبت به این مسئله، بیش از 100 محتوا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

دریان سفر امید

“اسنپ‌باکس” در طرحی برای مقابله با آلودگی هوا در شهر اصفهان، 5 میلیون تومان وام بلاعوض برای خرید موتورسیکلت برقی به واجدین شرایط فعالیت در ناوگان اسنپ‌باکس در نظر گرفته است.

بخش نیکوکاری در “اسنپ‌کلاب”، که از سال 1400 فعالیت می‌کند، در سال گذشته با یک‌ میلیون و 135 هزار مرتبه مشارکت کاربران سوپراپ اسنپ، چندین طرح به ارزش 4 میلیارد و 543 میلیون تومان اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید:‌

امکانات اسنپ برای مسافران دارای ناتوانی جسمی

دسترسی‌پذیری بیشتر اپلیکیشن‌ها برای گروه‌های خاص از دیگر اقدامات اسنپ در سال گذشته است. کاربران مسافر اسنپ اکنون می‌توانند نوع معلولیتشان را در اپلیکشن مشخص کنند. همچنین، تماس تلفنی برای مسافران کم‌شنوا و ناشنوا غیرفعال شده است. علاوه‌براین، کاربران مسافر نابینا و کم‌بینا می‌توانند اپلیکیشن را به برنامه‌های صفحه‌خوان متصل کنند.

اسنپ‌خودرو در سال گذشته و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، بیش از 426 میلیون تومان تخفیف برای مسافرانش در نظر گرفت. بخش قابل‌توجهی از این تخفیف‌ها، 376 میلیون تومان برای کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل به مؤسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد اختصاص یافته است.

اسنپ‌ همچنین از اسفند سال گذشته طرحی را در سرویس “اسنپ‌ دکتر” شروع کرده که تا پایان سال 1403 ادامه خواهد داشت. در این طرح، به 2000 عضو تحت پوشش “مؤسسه نیکوکاری رعد” 6 میلیون تومان اعتبار استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی و مجموعاً 480 میلیون تومان اعتبار سفارش آنلاین دارو با ارسال رایگان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپاسنپ اکسپرساسنپ فود
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز