جراح بینی ارزان یا جراح خوب ؛ کدام را انتخاب می‌کنید؟

عمل بینی
ژیوار

با انجام عمل بینی بسیاری از مشکلات تنفسی بهبود پیدا می‌کنند، همچنین بد فرمی‌های مادرزادی یا بد فرمی ایجاد شده بر اثر ضربه و آسیب از بین می‌روند؛ اما برای خوب پیش رفتن روند عمل بینی، پیدا کردن جراح خوب بسیار حائز اهمیت است. جراح بینی خوب به بهبود عملکرد مجاری بینی تسلط کافی دارد و همزمان برای رسیدن به تقارن هر چه بیشتر بینی و آنچه شما دوست دارید تلاش می‌کند. به همین خاطر پیدا کردن جراح خوب، از جراح بینی ارزان که هزینه عمل بینی را نسبت به مقدار معمول آن کمتر دریافت می‌کند بسیار اهمیت دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی عوارض عمل بینی با جراح ارزان، ویژگی‌های بهترین جراح بینی و اینکه چگونه بهترین دکتر عمل بینی را انتخاب کنیم، می‌پردازد.

عوارض عمل با جراح بینی ارزان چیست؟

  • التهاب و عفونت: پس از عمل بینی ارزان، ممکن است در ناحیه بینی التهاب و عفونت رخ دهد که باعث درد، قرمزی و تورم در ناحیه عمل می‌شود. این موضوع نیازمند مراقبت و درمان مناسب بوده تا بهبود پیدا کند.
  • خونریزی: پس از عمل بینی ارزان، احتمال خونریزی وجود دارد که ممکن است نیاز به داروهای کاهش خونریزی یا حتی دخالت جراح و عمل دوباره باشد.
    تورم و ورم: پس از عمل بینی ارزان، ممکن است تورم و ورم در ناحیه بینی رخ دهد که حتی چند هفته یا حتی چند ماه طول بکشد تا به طور کامل بهبود یابد. این موضوع باعث ناراحتی و ناخوشایندی در ظاهر می‌شود.
  • تغییرات در حس بو: برخی از افراد پس از عمل بینی ارزان قیمت به علت تجربه نداشتن جراح دچار تغییرات در حس بو مانند کاهش حس بو یا احساس بوهای غیر واقعی خواهند شد که ممکن است به طور دائمی باقی بماند.
  • تغییرات در حس لمس: پس از عمل بینی ارزان قیمت، برخی از افراد ممکن است تغییراتی در حس لمس ناحیه بینی خود را تجربه کنند. این امر ممکن است شامل کاهش یا افزایش حساسیت باشد. برخی از افراد پس از عمل بینی ارزان، حس لمس کمتری در ناحیه بینی‌شان خواهند داشت در حالیکه برخی دیگر ممکن است حساسیت بیشتری را تجربه کنند.
  • تغییرات در عروق خونی: پس از عمل بینی ارزان قیمت با پزشک بی تجربه، ممکن است عروق خونی ناحیه بینی تغییر کرده و منجر به تغییرات در رنگ و ظاهر پوست شود. این تغییرات ممکن است به صورت موقت یا دائمی نیز باشند.
  • تغییرات در تنفس: برخی از افراد پس از عمل بینی ارزان قیمت به علت عدم تجربه‌ و تخصص لازم جراح ممکن است دچار مشکلات تنفسی مانند سرفه، خشکی گلو و گرفتگی صدا شوند.
  • تغییرات در شکل صورت: عوارض ناخواسته مانند تغییر شکل صورت، ناهنجاری‌های جلدی و چین و چروک‌های غیرطبیعی نیز ممکن است پس از عمل بینی ارزان قیمت رخ دهد چراکه جراح تخصص کافی را نداشته است.

عمل بینی

ویژگی‌های جراح خوب بینی برای داشتن نتیجه‌ای بهتر چیست؟

علم و دانش بالا

داشتن دانش و علم به‌روز در زمینه عمل بینی برای افراد بسیار ضروری است چراکه بدون داشتن علم مناسب و کافی در زمینه عمل جراحی بینی به هیچ وجه نمی‌توان انتظار یک نتیجه‌ی خوب و مناسب را از عمل داشت.

تجربه‌ی جراح بینی

تعداد عمل‌های دکتر زیبایی بینی بسیار مهم است. اگر تعداد جراحی‌های موفق او زیاد باشد طبیعتا دارای تجربه بالایی نیز خواهد بود. این موضوع در نوع و کیفیت عملکرد پزشک جراح عمل بینی بسیار تاثیرگذار است. همچنین برخورداری از علم زیبایی‌شناسی همچنین توانایی در تجسم حالت بینی پس از عمل بینی به تجربه پزشک وابسته است.

دریان سفر امید

اخلاق مدار بودن

داشتن اخلاق خوب می‌تواند در مشاوره‌های قبل از جراحی همچنین در معاینه‌های بعد از عمل بسیار تاثیرگذار باشد چراکه از استرس و اضطراب بیمار کم می‌کند. یک جراح بینی خوب تمامی اقدامات لازم برای قبل و بعد از جراحی بینی را به بیمار توضیح می‌دهد. همچنین پاسخ به تمامی سوالات بیمار در جلسات مشاوره از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم بوده که نیازمند اخلاق مدار بودن است. به علاوه پزشک خوب سلامت بیمار را در اولویت قرار داده و به عوامل دیگر مانند قیمت عمل بینی در مراحل بعد توجه می‌کند.

عمل بینی

ارائه مشاوره‌های مراقبتی بعد از عمل بینی

یکی دیگر از ویژگی‌های جراح بینی خوب مشخص کردن تاریخ دقیق جلسات معاینه پس از عمل برای بیمار است که به نسبت شرایط هر فرد متفاوت خواهد بود. همچنین به دست آوردن اطلاعات دقیق از داروهای مصرفی بیمار، سابقه بیماری‌های او همچنین حساسیت‌های غذایی و دارویی‌اش بسیار حائز اهمیت است که اختلالی در روند قبل، حین و بعد عمل ایجاد نشود‌.

استعلام قیمت عمل بینی از مجموعه‌ی “پزشک ۲۴”

مجموعه‌ی پزشک 24 از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده است. اگر شما تصمیم به جراحی زیبایی دارید اما انتخاب جراح برایتان دشوار است، می‌توانید با کمک پزشک 24 بهترین جراح را باتوجه به میزان رضایت مراجعین قبلی و بر اساس بودجه‌ی خود پیدا کنید. پزشک 24 در حوزه‌های جراحی زیبایی بینی، زیبایی صورت، زیبایی بدن، پوست و مو و دندان به مراجعین خود خدمت‌رسانی می‌کند. لازم به ذکر است دریافت مشاوره با کارشناسان پزشک 24 کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. برای ارتباط با مشاوران مجموعه در روزهای کاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر می‌توانید با شماره‌های 09934898610 یا  09011552424 تماس بگیرید. همچنین برای تسهیل فرآیند پیدا کردن پزشک مورد نظر خود می‌توانید به نشانی اینترنتی https://pezeshk24.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پزشک 24
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز