هزینه درمان کرونا کارگران رایگان شد

ژیوار

سازمان تامین اجتماعی هزینه درمان کرونا را از دوش کارگران بیمه شده این سازمان برداشت.

به گزارش کاماپرس، هزینه درمان بیماران کرونایی در بیمارستان های دولتی حدود 5 تا 10 میلیون تومان و در بیمارستان های خصوصی از 30 تا 170 میلیون تومان و بالاتر است به همین دلیل بیماران کرونایی کم درآمد برای درمان خود با مشکلات مالی متعددی روبرو می شوند.

اقشار کارگر و حقوق بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نیز برای درمان کرونا با همین گونه مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند اما قرار است این وضعیت تغییر کند.

اخبار مهم را بخوانید:

پوشش 100 درصدی مخارج درمان کرونا

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نامه‌ای به معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمادگی این سازمان برای پرداخت ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی مورد تعهد برای بیماران کرونایی را اعلام کرد.

دریان سفر امید

بنا به اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در نامه مصطفی سالاری به قاسم جان‌بابایی تاکید شده است که با توجه به گسترش بیماری کرونا و در راستای کاهش بار مالی ناشی از درمان این بیماران، صددرصد هزینه‌های درمانی مورد تعهد سازمان تامین اجتماعی برای بیماران کرونایی که در مراکز دولتی و دانشگاهی در بخش بستری و یا بستری موقت تحت درمان قرار می‌گیرند تا اطلاع ثانوی برعهده سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هزینه درمان کرونا کارگران رایگان شد

  1. فرهاد گفته:

    واقعا مسوولان چرا روی مردم نگاه میکنن و راست راست دروغ میگن پدر من اردیبهشت کرونا گرفت تامین اجتماعی در پیک ۴ جا تبریز جا نداشت بریدم خانه با ۴۰درصد درگیری ریه دارو هارا هروز مي بردم در اورژانس رمدیسیور تزریق می کردن و پول دریافت می کردند در بیمارستان دولتی نزدیک ۱۰میلیون تومان خودمان پرداخت کردیم حتی لوازم اضافی که استفاده می کردن از ما دریافت می کردن ازجمله لوازم اکسیژن و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز