هزینه درخواست ویزا کانادا ۲۰۲۴

ویزا کانادا - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کانادا کشوری در قاره‌ی آمریکای شمالی و دارای ۱۰ استان بوده که با مساحتی بیش از 9.98 میلیون کیلومتر مربع، از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام را پوشش می‌دهد؛ به همین خاطر به لحاظ بزرگی، دومین کشور پهناور جهان محسوب می‌شود. به علاوه با اختلاف بسیار زیاد نیز یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت شناخته شده است؛ به طوریکه براساس آخرین گزارش اداره‌ی مهاجرت، کانادا هر ساله پذیرای بیش از ۲۰۰ هزار مهاجر بوده و 1.1 درصد از جمعیت آن را مهاجران تشکیل داده‌اند. با درخواست ویزا کانادا در اصل مهر اجازه روی پاسپورت شما ثبت می‌شود تا بتوانید به این کشور سفر کرده و به لحاظ قانونی به طور موقت یا دائم در آن اقامت داشته باشید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط درخواست ویزا کانادا، مدارک، مراحل و هزینه‌های آن می‌پردازد.

ویزا کانادا - کاماپرس

شرایط درخواست ویزا کانادا

در صورت داشتن یک سند مسافرتی معتبر مانند گذرنامه، بودن در شرایط مناسبی به لحاظ سلامتی، نداشتن هیچ گونه محکومیت کیفری مرتبط با مهاجرت و پول کافی برای اقامت خود و همراهان‌تان می‌توانی  درخواست ویزا کانادا را داشته باشید. همچنین افسر مهاجرت را متقاعد کنید که پس از اتمام مهلت ویزا، کانادا را حتما ترک خواهید کرد.

مدارک لازم برای درخواست ویزا کانادا

در مرحله اول شما به مدارکی مانند کپی پاسپورت، عکس، گواهی تولد، گواهی ازدواج، گواهی طلاق و سایر مدارک هویتی همچنین فرم‌های درخواست ویزا کانادا و گذرنامه‌ی معتبر نیاز خواهید داشت. سپس باید هزینه‌های لازم را پرداخت کرده و رسیدهای آن‌ها را به فرم درخواست ویزا کانادا خود پیوست کنید. به علاوه شما باید مدارکی جهت اثبات تمکن مالی ارائه دهید که نشان دهد توانایی حمایت مالی از خود و اعضای خانواده‌ی همراهتان در طول مدت اقامت در کشور کانادا را دارید. همچنین باید با ارائه‌ی مدارکی، افسران مهاجرت درخواست ویزا کانادا را متقاعد کنید که پس از پایان اعتبار ویزای خود، به کشورتان باز می‌گردید. به گواهی عدم سوء پیشینه هم نیاز خواهید داشت؛ به طوریکه باید به پلیس مهاجرت ثابت کنید که هیچ گونه سابقه‌ی کیفری قبلی نداشته و خطری برای جامعه‌ی کانادا به شمار نمی‌رود. گواهی اثبات سلامت از طریق معاینه‌ی پزشکی از دیگر مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزا کانادا به شمار می‌رود چراکه باید از وضعیت سلامت خوبی برخوردار باشید. در نهایت نیز در برخی موارد ممکن است به ارائه‌ی دعوت‌نامه‌ای از فردی که در کانادا زندگی می‌کند به اداره‌ی مهاجرت نیاز داشته باشید. آن شخص حتما باید شهروند کانادا بوده یا اقامت دائم آن را داشته باشد.

ویزا کانادا

مراحل درخواست ویزا کانادا

ابتدا باید بررسی کنید آیا به صورت کلی واجد شرایط دریافت ویزا هستید یا خیر. سپس اگر واجد شرایط بودید؛ باید درخواست ویزا کانادا به صورت آنلاین یا آفلاین را انتخاب کرده و در صورت انتخاب درخواست آنلاین، حساب IRCC ایجاد کنید. سندها و فایل‌های مورد نیاز را تهیه و جمع آوری کرده و به فرم درخواست ویزا کانادا که با اطلاعات شما پر شده است، پیوست کنید. اکنون باید هزینه‌ی مورد نیاز درخواست ویزا کانادا را پرداخت کرده و با پاسپورت، 2 قطعه عکس در ابعاد پاسپورتی و سایر مدارک خود، به نزدیک‌ترین مرکز درخواست ویزا کانادا مراجعه کنید. مراحل احراز هویت بیومتریک را پشت سر بگذارید و فرم درخواست ویزا کانادا را به مرکز مربوطه در کنسولگری یا سفارت ارسال کنید. اکنون رسیدی که حاوی شماره‌ی رهگیری منحصربه‌فرد شما است را از مرکز دریافت کنید. در پایان نیز می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین با استفاده از شماره‌ی رهگیری‌تان پیگیری کنید.

هزینه درخواست ویزا کانادا چقدر است؟

به طور کلی هزینه درخواست ویزا کانادا بسته به نوع ویزای درخواستی شما متفاوت خواهد بود. براساس آخرین برآوردها در سال ۲۰۲۴ برای اخذ ویزای توریستی 100 دلار کانادا، برای اخذ سوپر ویزا 100 دلار کانادا، برای اخذ مجوز سفر الکترونیکی (eTA) 7 دلار کانادا، برای اخذ ویزای کاری 100 دلار کانادا، برای اخذ ویزای تحصیلی 150 دلار کانادا و برای ویزای اسپانسرشیپ خانواده از 150 تا 1040 دلار کانادا باید بپردازید.

ویزا کانادا - کاماپرس

درخواست ویزا کانادا با “اوج آرام”

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام در ســال 1396 فعالیت خود را به صورت تخصصی و رسمی با اهداف ارائه خدمات باکیفیت، احترام به مراجعه‌کنندگان همچنین پیگیری‌های مستمر جهت تسریع نتیجه درخواست افراد آغاز کرد. این مجموعه علاوه بر ارائه‌ی تورهای آسیایی، اروپایی و قاره آمریکا در فصول شلوغ صنعت گردشگری در ایران مانند بهار و تابستان نیز با چارتر کردن پرواز به کشور ترکیه به‌ویژه شهرهای ساحلی، خدمات مناسب و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب اوج آرام و انجام امور خود به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید با شماره تلفن 02145419 تماس گرفته یا به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰ مراجعه کنید. همچنین برای تسریع فرآیند ارتباط می‌توانید به نشانی اینترنتی https://oujaram.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز