هزینه خرید تور کیش هتل شایگان چقدر است؟

هتل شایگان کیش - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هتل شایگان یکی از هتل‌های 5 ستاره و لوکس کیش است که همیشه مورد توجه گردشگران در تور کیش بوده است. این هتل کیش دارای امکانات کامل رفاهی و تفریحی است و می‌تواند تکمیل‌ کننده برنامه‌های گردشگران این جزیره باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جزئیات تور کیش هتل شایگان و هزینه اقامت در این هتل کیش پرداخته است.

هتل شایگان کیش - کاماپرس

همه چیز درباره هتل لوکس شایگان

هتل شایگان یکی از بهترین هتل‌های کیش است که در مرکز این جزیره واقع شده است. محل قرارگیری این هتل یکی از دلایل انتخاب آن در تور کیش است. این هتل فاصله بسیار کمی تا بازار زیتون، پردیس یک و دو، رویال مال، مرکز خرید پانیذ، ساحل مرجان، اسکله تفریحی کیش و پارک دلفین‌ها دارد و گردشگران به آسانی و به سرعت می‌توانند به بهترین مراکز خرید کیش و سایر مراکز تفریحی این جزیره دسترسی داشته باشند.

این هتل دارای تمام امکانات تفریحی و رفاهی نیز هست و در 3 طبقه و 130 اتاق و سوئیت مدرن و شیک از گردشگران میزبانی می‌کند. هتل شایگان کیش دارای چندین رستوران، کافی شاپ و باغ رستوران است که بهترین غذاهای ایرانی و خارجی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. شما می‌توانید در این هتل از امکانات اجاره خودرو نیز استفاده کنید. باغ رستوران این هتل بسیار زیبا و خاطره انگیر است.

هتل پنج ستاره شایگان دارای امکاناتی چون استخر و سونا نیز هست که در کنار سایر امکانات رفاهی و تفریحی هتل برای مهمانان در مدت اقامت رایگان است.

تور کیش هتل شایگان

جزئیات تور کیش هتل شایگان کیش

بیشتر آژانس‌های مسافرتی تور کیش را در هتل پنج ستاره شایگان به مشتریان خود ارائه می‌دهند. معمولا این تور به صورت دو شب و 3 روز اقامت برگزار می‌شود. برخلاف بیشتر هتل‌های کیش که فقط وعده صبحانه را به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهند، هتل شایگان کیش علاوه بر صبحانه، نسبت به ارائه وعده ناهار نیز به مسافران خود اقدام می‌کند.

این تور چارتر معمولا با هواپیمای ایرباس یا بوئینگ انجام می‌شود و دارای ترانسفر فرودگاهی است. در این تور برخی از جاذبه‌های تفریحی کیش به صورت رایگان و یا با تخفیف به گردشگران ارائه می‌شود و معمولا دارای گشت شهری نیز هست.

تور کیش هتل شایگان چقدر هزینه دارد؟

تورهای چارتری کیش معمولا به قیمت مناسبی به گردشگران عرضه می‌شود. برای نمونه این تور در آژانس نت کیش به قیمتی حدود 4 میلیون و 900 هزار تومان برای هر نفر عرضه می‌شود. هزینه تور بسته به برنامه‌ها و امکانات تور ممکن است متفاوت باشد.

برای اینکه این تور را با هزینه کمتری خریداری کنید، می‌توانید از تورهای لحظه‌ آخری استفاده کنید. در تورهای چارتری معمولا چند گزینه لحظه آخری نیز موجود است که با قیمت بسیار پایینتری نسبت به قیمت اصلی تور به مسافران ارائه می‌شود.

هتل شایگان کیش - کاماپرس
چرا هزینه هتل در تور ارزان‌تر است؟

قیمت هر اتاق دو تخته با صبحانه و ناهار در هتل شایگان حدود 4 میلیون تومان است. این در حالیست که تورهای کیش با هزینه‌ای متفاوت از این، اقامت شما در این هتل کیش را امکانپذیر می‌کنند. دلیل این موضوع را باید در رزرو کلی اتاق‌های هتل در آژانس‌های مسافرتی عنوان کرد. هتل‌ها معمولا تخفیف بالایی برای این آژانس‌ها می‌دهند و نمی‌توان این تخفیف‌ها را به صورت معمولی از هتل‌ها گرفت.

به همین دلیل خرید تور کیش می‌تواند نسبت به مسافرت معمولی به این جزیره صرفه اقتصادی داشته باشد و شما بتوانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

آیا می‌توان  بیشتر از 2 شب در تور کیش هتل شایگان اقامت داشت؟

اقامت بیشتر از زمان تور در هتل ممکن است به دلیل نبود اتاق و برخی مشکلات دیگر همانند کنسلی بلیت هواپیما، امکان‌پذیر نباشد اما اگر قبل از خرید تور کیش خواهان اقامت بیشتر باشید، آژانس‌های مسافرتی می‌توانند بر اساس نیاز شما برنامه تور را تنظیم کنند. طبیعی است که هزینه تور به ازای شب‌های بیشتر اقامت، افزایش پیدا می‌کند.

هتل شایگان کیش - کاماپرس

سایت «نت کیش» تخصصی‌ترین عرضه کننده تور جزیره کیش

آژانس گردشگری و سایت «نت کیش» یکی از اصلی‌ترین ارائه‌کننده‌ های تور جزیره کیش است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. ارائه تورهای کیش در هتل‌های مختلف این جزیره، تورهای چارتری و لحظه آخری کیش و سایر خدمات گردشگری در نگین خلیج فارس از جمله فعالیت‌های «نت کیش» است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید تور و رزرو هتل در کیش می‌توانید به سایت رسمی این آژانس در آدرس netkish.net مراجعه و یا با شماره تلفن 02191031880 تماس بگیرید.

همچنین نت کیش در جزیره کیش در آدرس بازار دیپلمات، طبقه اول، واحد 138 آماده ارائه خدمات حضوری به گردشگران است. کارکنان دفتر کیش از طریق شماره 07644461194  نیز آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : نت کیش
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز