هزینه اقامت در سوئیت های مشهد برای تعطیلات خرداد چقدر است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشهد یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار خصوصا در تعطیلات خردادماه است. اگر شما هم در تعطیلات خرداد ماه قصد سفر به این شهر را دارید و بهتر است بدانید در اطراف حرم امام رضا (ع) برای یک شب اقامت می‌توانید هم مهمان اتاق‌های 500 هزار تومانی شوید و هم بسته به بودجه خود شبی حدود 2 میلیون تومان هزینه کنید.

کاماپرس با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی هزینه اقامت یک شب در سوئیت‌های اطراف حرم در شهر مشهد را بررسی می‌کند.

اقامت در سوئیت‌ متوسط در مشهد

متوسط هزینه کرایه سوئیت اطراف حرم مشهد بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است. امکانات این سوئیت‌ها در حد متوسط است. امکاناتی مانند تخت یک‌نفره، مبل، یخچال، تلویزیون، گاز و … در آن‌ها موجود است؛ اما امکانات بیشتری که در سوئیت‌های گران‌تر دیده می‌شود، در این سوئیت‌ها کمتر دیده می‌شود.

اکثر این سوئیت‌ها با فضایی حدودا ۳۵ تا ۷۰ متر در اطراف حرم قرار دارند و فاصله آن‌ها تا حرم نهایتا یک ربع پیاده است. سوئیت‌های متوسط دارای یک یا 2 اتاق و پذیرای از یک تا 10 نفر هستند.

بیشتر بخوانید:

اقامت در سوئیت‌ ارزان‌قیمت در مشهد

اگر هزینه ۵۰۰ یا ۶۰۰ هزار تومانی برای هر شب در مشهد برایتان سنگین‌ است، می‌توانید در سوئیت‌هایی اقامت داشته باشید که کرایه آن‌ها شبی ۲۰۰ هزار تومان است. البته درست است که سوئیت با این قیمت معمولا سخت‌تر پیدا می‌شود؛ اما این به معنی غیرممکن بودن یافتن سوئیت‌های ارزان‌قیمت‌تر نیست.

قیمت هر شب اقامت برای سوئیتی ۶۰ متری مناسب برای 2 الی سه نفر و حتی بیشتر حدودا ۲۰۰ هزار تومان است. فاصله این سوئیت تا حرم معمولا حدودا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی است و ارائه مدارک محرمیت برای اقامت در این سوئیت اجباری است.

سوئیت دیگری هم در اطراف حرم قرار دارد که هزینه هر شب اقامت در آن ۱۰۰ هزار تومان است. فضای این سوئیت که عموما توسط مراکز خیریه اجاره داده می‌شود،  ۲۵ متر است و یک خواب دارد. پخت‌‌وپز، لاندری، کولر گازی، رادیاتور و پارکینگ از امکانات این سوئیت است. همچنین گشت شهری برای تعداد بالای مهمانان این سوئیت نیز رایگان است. حداکثر ظرفیت این سوئیت ۶ نفر است و در فاصله ۱۵ دقیقه‌‌ای تا حرم قرار دارد. البته هزینه اقامت در این سوئیت برای روزهای آخر هفته و تعطیلات بیشتر است و باید از قبل هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

مشهد- کاماپرس

کرایه سوئیت‌های لوکس در مشهد

هزینه اقامت در یک سوئیت ۱۰۲ متری دو خوابه که ۱۰ نفر ظرفیت دارد، و در نزدیکی حرم، بازار و مراکز خرید و تجاری این شهر قرار دارد، در روزهای غیرتعطیل ۹۰۰ هزار تومان و در روزهای تعطیل بیشتر از یک میلیون و 500 هزار تومان است.

همچنین در مناسبت‌ها نیز قیمت هر شب اقامت در این سوئیت، ۲ میلیون تومان است. این سوئیت علاوه بر فضای بزرگ‌تر نسبت به سوئیت‌های دیگر، دارای مبلمان ۱۲ نفره، فرش و امکانات یک خانه کامل است.

کرایه سوئیت ۱۷۰ متری در مشهد

هزینه اقامت در یک سوئیت ۱۷۰ متری ۳ خوابه که حداکثر ظرفیت آن ۱۳ نفر است، شبی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در روزهای عادی و غیرتعطیل، شبی ۲ میلیون در روزهای تعطیل و شبی ۴ میلیون در مناسبت‌های رسمی و اعیاد است.

فاصله این سوئیت بزرگ با امکانات کامل یک آپارتمان، تا حرم تنها ۱۵ دقیقه پیاده است. برای دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی هم می‌توان ۵ دقیقه پیاده‌روی کرد؛ البته این سوئیت تنها به خانواده‌ها اجاره داده می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اتاقکاقامت 24جاجیگاشب
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز