هزینه اسباب کشی در تهران نجومی شد / قیمت تیر 1403

هزینه اسباب کشی در تهران / تیر 1403-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با تعطیلی مدارس و آغاز فصل نقل و انتقالات، به نظر می‌رسد که افزایش تقاضا از یک سو و افزایش هزینه‌های حمل بار، هزینه‌های اسباب کشی را به شکل قابل توجهی افزایش داده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که امسال مبلغ و هزینه جابجایی حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هزینه‌های اسباب کشی در تهران می‌پردازد.

هزینه اسباب کشی با کامیون و وانت

در حال حاضر قیمت اسباب کشی با کامیون و خاور در تهران از 3 میلیون و 200 هزار تومان تا 8 میلیون تومان متغیر بوده و قیمت اسباب کشی با وانت نیز بین 800 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

قیمت اسباب کشی با خاور یا کامیون یا وانت با توجه به مواردی چون طبقه مبدا و مقصد، برخورداری از آسانسور باربری در مبدا و مقصد، وجود وسایل سنگین مثل یخچال ساید بای ساید، کتابخانه، کمد و … در اسباب کشی و تعداد کارگر مورد نیاز محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هزینه بسته بندی وسایل در اسباب کشی

در صورتی که برای بسته بندی وسایل نیز به کارگر و خدمات نیاز باشد هزینه آن جداگانه محاسبه می‌شود. هزینه بسته بندی وسایل پیش از اسباب کشی حدودا از 544 هزار تومان تا 5 میلیون 930 هزار تومان است. این هزینه به تعداد کارگر مورد نیاز، تعداد و اندازه وسایل منزل و لوازم بسته بندی مورد نیاز بستگی دارد.

هزینه کارگر در اسباب کشی منزل

اگر برای اسباب کشی منزل صرفا به گارگر نیاز باشد، هزینه آن با توجه به تعداد وسایل بزرگ و سنگین، طبقه و پیاده روی لازم برای جابجابی وسایل محاسبه می‌شود. در حال حاضر دستمزد کارگر برای اساب کشی منزل از ساعتی 375 هزار تومان تا 1 میلیون و 650 هزار تومان متغیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : آچاربازآچاره
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز