هزینه اجاره یک شب پلی استیشن و ایکس باکس چقدر است؟

هزینه اجاره یک شب پلی استیشن و ایکس باکس چقدر است؟
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پلی‌استیشن و ایکس‌باکس از بهترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های بازی به شمار می‌روند که علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز عاشق بازی با آن‌ها هستند. این روزها با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فناوری شکل و رنگ و بوی بازی‌های کودکانه هم تغییر کرده، به این صورت که بازی‌هایی مثل هفت‌سنگ و وسطی جای خود را به بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌های بازی داده‌اند. از آنجاکه هزینه خرید این دستگاه‌ها بسیار زیاد است و هر کسی از عهده آن برنمی‌آید، گزینه دیگری تحت عنوان اجاره کنسول‌های بازی در اختیار کاربران قرار دارد.

کاماپرس در این گزارش، شرایط و هزینه اجاره پلی‌استیشن و ایکس‌باکس را بررسی می‌کند.

مقایسه ایکس باکس با پی اس فور

در حال حاضر پلی استیشن 4 در دو مدل اسلیم و پرو به بازار عرضه شده است که مدل پرو با پشتیبانی از رزولوشن 4k و سخت افزار قدرتمندتر عملکرد بهتری هم ارائه می‌کند. در مقابل ایکس باکس سری اس یک محصول تازه نفس است که به گفته خود مایکروسافت تا عرضه کنسول‌های نسل بعد از تمام نسخه‌ها پشتیبانی می‌کند. با این وجود محبوبیت زیاد بازی‌های پلی استیشن در ایران باعث شده که بسیاری از کاربران خرید آن را به ایکس باکس ترجیح دهند.

سخت افزار پلی استیشن و ایکس باکس

با مقایسه این دو کنسول بازی می‌توان به این نتیجه رسید که در بخش سخت افزاری پلی استیشن 4 اسلیم در برابر ایکس باکس سری اس هیچ حرفی برای گفتن ندارد. سخت افزار بروز و پرقدرت این کنسول ارزان قیمت می تواند یک تجربه کاملا متفاوت را به ارمغان بیاورد. البته نباید این موضوع را نادیده بگیرید که پلی استیشن 4 پرو از نظر توان پردازشی بسیار نزدیک به ایکس باکس سری اس و یا حتی کمی بهتر از آن عمل می‌کند.

بازی های انحصاری هر کدام از دو کنسول بازی

به جرات می‌توان گفت حتی قدرتمند‌ترین سخت‌افزار‌ها در کنسول‌های بازی هم اگر یک بازی مناسب و ایده‌آل برای پردازش نداشته باشند، عملا بلا استفاده باقی می‌مانند. پلی استیشن 4 بازی‌های محبوبی مثل سری God Of War، سری Last Of Us و … را در انحصار خود دارد که همگی آن‌ها جزو بازی‌های برتر در زمان خود محسوب می‌شوند. با این وجود مایکروسافت هم بیکار ننشسته و سرمایه گذاری‌های بزرگی برای بازی‌های خود انجام داده است. از جمله این بازی‌ها می‌توان به سری Forza Horizon، سری Halo و … اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

مقایسه طراحی هر کدام از کنسول ها

شرکت سونی در طراحی پلی استیشن 4 یکی از بهترین اجراها را داشته است. به این صورت که این طراحی به دلیل پوشش مات بدنه و طراحی چند لایه توانسته محبوبیت زیادی را در بین گیمرها و دوستداران کنسول‌های بازی ایجاد کند. در مقابل، ایکس باکس سری اس یکی از کوچک‌ترین و جمع و جور‌ترین طراحی‌ها را در این کنسول اجرا کرده که طرفداران خاص خود را دارد. طراحی آن به گونه‌ای است که می‌تواند هم به صورت عمودی هم به صورت افقی بر روی زمین قرار بگیرد و به خاطر اندازه کوچک آن فضای زیادی هم اشغال نمی‌کند.

هزینه اجاره یک شب پلی استیشن و ایکس باکس

هزینه اجاره هر کدام از این دو کنسول متفاوت است. حتی این هزینه در جاهای مختلف نیز متفاوت است. ولی به طور کلی و میانگین، هزینه یک شب اجاره پلی استیشن 4 حدود 240 هزار تومان و هزینه یک شب اجازه ایکس باکس 200 هزار تومان است. شما با اجاره شبانه یا هفتگی کنسول‌های بازی می‌توانید لذت هیجان و انرژی بالا را تجربه کنید، بدون اینکه مبالغ هنگفتی برای خرید آن‌ها بپردازید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز