هزینه اجاره خانه در مناطق 4 و 5 تهران چقدر است؟

ژیوار

بررسی و آمار و ارقام حکایت از بالا بودن متوسط قیمت رهن و اجاره خانه در مناطق 4 و 5 تهران دارد. این مناطق عمدتا به عنوان مناطقی شناخته می‌شوند که دهک‌های متوسط درآمدی در آن ساکن هستند.

به گزارش کاماپرس، متوسط اجاره بهای پیشنهادی ماهیانه در مناطق چهار و پنج تهران به 380 هزار تومان در هر مترمربع می‌رسد. میانگین رهن و اجاره به صورت ترکیبی در این دو منطقه تهران هم بالا است. متوسط اجاره به 19 میلیون تومان و میانگین رهن خانه به 411 میلیون تومان می‌رسد. با نگاهی به فایل‌های منطقه به صورت دقیق‌تری می‌توان نرخ رهن و اجاره خانه در این دو منطقه را متوجه شد. اما به طور کلی آمار و ارقام نشان دهنده بالا بودن متوسط رهن و اجاره در منطقه 5 نسبت به 4 است.

بیشتر بخوانید:

نمونه‌هایی از اجاره خانه در مناطق 4 و 5 تهران

به عنوان مثال اگر فردی قصد اجاره خانه در منطقه صفایی فراهانی با ابعاد 85 مترمربع و سن ساخت 10 ساله را داشته باشد باید بتواند 350 میلیون تومان پول پیش بپردازد و هر ماهه معادل 15 میلیون تومان اجاره بدهد.

به منظور اجاره خانه در محله‌های بهتر منطقه 4 نیاز به پرداخت اجاره بها و رهن بیشتری است. مثلا اجاره یک واحد خانه 75 مترمربعی 9 سال ساخت در هروی، به 400 میلیون تومان پول پیش احتیاج دارد و مستاجر باید ماهیانه 20 میلیون تومان اجاره بپردازد.

دریان سفر امید

متقاضیان اجاره خانه در سازمان آب، منطقه 5، باید برای یک واحد 75 مترمربعی 10 ساله معادل 400 میلیون تومان پیش و 17 میلیون تومان اجاره بدهند.

اجاره خانه 83 متری با سن 8 سال، در منطقه پونک به 400 میلیون تومان پول پیش احتیاج دارد و مستاجر باید هر ماهه 22 میلیون تومان اجاره بدهد.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان