هر رنگ‌ عینک آفتابی مناسب کجاست؟

رنگ‌های مختلف عینک آفتابی
ژیوار

شاید در نگاه اول تصور کنید که رنگ‌های مختلف عینک آفتابی فقط به زیبایی و بهتر شدن استایل‌ها کمک می‌کنند اما کاربرد رنگ‌های مختلف شیشه عینک آفتابی به این مورد محدود نمی‌شود. عینک‌های آفتابی با رنگ‌های متفاوت را می‌توانید در موقعیت‌های متفاوت و با اهداف مختلف نیز به کار ببرید.

کاماپرس در این گزارش، کاربرد رنگ‌های مختلف عینک آفتابی را بررسی می‌کند.

عینک با شیشه‌های خاکستری و مشکی مناسب همه استایل‌ها

این مدل عینک رایج‌ترین و محبوب‌ترین مدل عینک آفتابی است. عینک آفتابی با عدسی خاکستری و مشکی رنگ بدون اینکه چشمان شما را خسته کند، از آنها در برابر نور خورشید و اشعه‌های مضر آن محافظت می‌کند. این عینک آفتابی تقریبا در همه جا و با هر استایلی به کار می‌رود. البته، در روزهای برفی یا پیست اسکی بهتر است عینک آفتابی با لنزهای مشکی و خاکستری را به کار نبرید.

عینک آفتابی با لنز قهوه‌ای برای روزهای نیمه آفتابی

عینک آفتابی قهوه‌ای رنگ مانند عینک آفتابی با عدسی مشکی در روزهای آفتابی و نیمه آفتابی بهترین گزینه است، با این تفاوت که از این عینک آفتابی می‌توانید در پیست اسکی و هنگام انجام دادن ورزش‌های زمستانی نیز استفاده کنید. یک عینک آفتابی با شیشه‌های قهوه‌ای رنگ به بعضی از استایل‌های مردانه نیز جذابیت بیشتری می‌بخشد.

عینک آفتابی با شیشه قرمز مخصوص روزهای برفی

اگر به فکر استفاده از یک عینک آفتابی با رنگی متفاوت در روزهای ابری، برفی یا آفتابی هستید، به شما عینک آفتابی با لنز قرمز رنگ را پیشنهاد می‌دهیم. این عینک آفتابی می‌تواند در چنین آب و هوایی رنگ واقعی اشیاء را به شما نشان دهد. به‌علاوه، باعث خستگی چشم‌های شما نخواهد شد.  

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

عینک آفتابی آینه‌ای محافظ چشم در برابر نور خورشید

شاید این‌طور تصور کنید که عینک آفتابی آینه‌ای را معمولا کسانی به کار می‌برند که می‌خواهند چشم‌های خود را از دیگران مخفی کنند. بااین‌حال، کاربرد این مدل عینک فقط مخفی نگه داشتن چشم‌های خواب‌آلود شما در صبح شنبه نیست. لنزهای این عینک نور خورشید را کمتر از خود عبور می‌دهند. بنابراین، از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید بیشتر محافظت می‌کنند. عینک‌های آفتابی آینه‌ای برای سواحل آفتابی، کویرگردی و قدم زدن در پیست اسکی مناسب هستند.

انواع عینک آفتابی

عینک آفتابی با شیشه‌های سبز جایگزین شیشه‌های تیره

عینک آفتابی با لنز سبز کاربردی شبیه به عینک‌های آفتابی با شیشه‌های مشکی دارد. این عینک را می‌توانید همه جا به جز مناطق برفی به کار ببرید. با عینک‌های آفتابی دارای لنز سبز رنگ اشیاء را به همان رنگی که هستند می‌بینید و هر چه رنگ آنها تیره‌تر باشد، وضوح رنگی تصاویر برای شما بیشتر خواهد شد.

عینک آفتابی آبی ‌رنگ مخصوص کویر گردی

عینک‌های آفتابی با شیشه‌های آبی یا بنفش نور خورشید را کمتر از خود عبور می‌دهند. در روزهای برفی یا کویرگردی این عینک‌ها جزو بهترین انتخاب‌های شما هستند. بااین‌حال، برخی از کارشناسان معتقدند که لنز آبی این عینک‌ها بیشتر جنبه تزئینی دارد.

عینک آفتابی با شیشه زرد، پیشنهادی برای عکاسی

عینک آفتابی با لنز زرد و طلایی در شرایطی که نور خورشید کمتر می‌تابد بیشترین کارایی را دارد. لنز این عینک از چشم در مقابل این میزان تابش نور خورشید به خوبی محافظت می‌کند. اگر قصد دارید به یک شهر ساحلی، برفی، بارانی یا ابری سفر کنید و در این شهر بهترین عکس‌ها را بگیرید، به شما عینک آفتابی با شیشه زرد یا طلایی رنگ را پیشنهاد می‌دهیم چون این مدل عینک آفتابی قطعا تصاویر شما را زیباتر خواهد کرد.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز