هر آن چه درباره فیشیال در شیراز باید بدانید

ژیوار

در حال حاضر با داغ شدن بازار مراقبت از پوست و پاکسازی، مراکز فیشیال در بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. فیشیال یک روش غیرتهاجمی است که شامل پاک‌سازی، لایه‌برداری، مرطوب‌سازی و فرآیندهای دیگر متناسب با نوع پوست افراد است و می‌تواند به میزان قابل توجهی مشکلات پوستی را کاهش دهد. افراد با مراجعه به بهترین مراکز فیشیال در شیراز، علاوه بر پاکسازی پوست می‌توانند از این فرآیند برای آرامش و استراحت خود استفاده کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی خدمات بهترین مرکز فیشیال در شیراز پرداخته است.

فواید فیشیال در شیراز

افراد باید در نظر داشته باشند که حتما باید جلسات خود را ادامه بدهند تا بتوانند به بیشترین حد از مزیت‌های فیشیال بهره‌مند شوند. انجام فیشیال در شیراز به متعادل کردن میزان تولید چربی پوست کمک می‌کند و از چربی و یا خشکی بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند. انجام فیشیال باعث تحریک تولید کلاژن شده و در نتیجه علائم مربوط به چین و چروک و پیری صورت را کاهش می‌دهد.

در طی فرآیند فیشیال، به دلیل تحریک جریان خون سلول‌های پوست تجدید می‌شوند و منجر به زیبایی و جوانسازی می‌شود. فیشیال‌ معمولا با آبرسانی عمیق پوست، باعث ایجاد نرمی و لطافت شده و همچنین التهابات و حساسیت‌های پوستی را کاهش می‌دهد. افراد با انجام فیشیال و حذف آلودگی‌ها، می‌توانند از پاکسازی عمیق منافذ پوستی لذت ببرند.

دریان سفر امید

مراحل فیشیال در شیراز

در مرحله اول قبل از شروع پاکسازی، تکنسین سوالاتی در رابطه با نوع پوست، تعذیه و شرایط پوستی می‌پرسد و سپس نوع فیشیال را توجه به این جزئیات مشخص می‌کند. اولین مرحله در فیشیال در شیراز پاک‌سازی سطحی صورت با استفاده از پدهای پنبه‌ای و شوینده‌های مخصوص است. تکنسین زیبایی در این مرحله همچنین مشکلات پوستی مانند جوش‌های زیرپوستی، آفتاب‌سوختگی و یا جوش‌های سیاه را نیز بررسی می‌کند.

در مرحله بعدی نوبت به پاکسازی عمیق و لایه‌برداری سطحی پوست است. در این بخش با کمک بخاردهی منافذ پوستی باز می‌شود و کومودون‌های سیاه برای تخلیه آماده می‌شوند. بخاردهی به عنوان یکی از لذت‌بخش‌ترین مراحل فیشیال در شیراز شناخته می‌شود.

در مرحله لایه‌برداری به کمک مواد مخصوص و دستگاه‌های خاص، پوست آماده شده و لایه‌برداری سلول‌های سطحی صورت آغاز می‌شود. لایه‌برداری ظاهر پوست را لطیف و مخملی می‌کند. در گام بعدی کومودون‌ها و جوش‌های سرسیاه و آلودگی‌هایی که به اعماق پوست نفوذ کرده‌اند، تخلیه می‌شوند.

بعد از اتمام پاکسازی با استفاده‌ از روغن‌ها و کرم‌های مخصوص ماساژ و ریلکسیشن صورت انجام می‌گیرد که باعث افزایش خون‌رسانی می‌شود. در مرحله آخر ماسک صورت با توجه به پوست هر فرد و مشکلات آن انتخاب می‌شود.

انواع روش‌های لایه‌برداری فیشیال در شیراز

یکی از روش‌های قدرتمند فیشیال در شیراز، پیلینگ شیمیایی است که قدرت پاکسازی بسیار زیادی دارد. با توجه به نوع پوست بین یک تا 14 روز لایه‌برداری و پیلینگ پوست ممکن است طول بکشد. بعد از اتمام دوره پوست‌ریزی، پوست‌ جدید جایگزین می‌شود. پیلینگ مکانیکی یکی از روش‌‌های لایه‌برداری است که با استفاده از ابزارهای الکترومکانیکی انجام شده و برای از بین بردن رد اسکار زخم‌ها روش مناسبی است. با استفاده از پیلینگ لیزری می‌توان از خواص تبخیر آب و نکروز گرمایی استفاده کرد.

مراقبت‌های ضروری بعد از انجام فیشیال

زیباجویان باید در نظر داشته باشند که بعد از انجام فیشیال پوست صورت نازک‌تر می‌شود و به همین جهت باید حتما از ضدآفتاب با اس پی اف بیشتر 30 استفاده کنند. یکی دیگر از نکات مراقبتی مهم عدم استفاده از لوازم آرایشی تا 24 ساعت بعد از انجام فیشیال و استراحت دادن به پوست صورت است.

همچنین لازم است که پوست صورت با استفاده از آب ولرم و شوینده‌های بسیار ملایم شست‌وشو داده شود و از استفاده از شوینده‌های قوی خودداری کرد. بعد از شست‌وشو لازم است که از آبرسان مناسب پوست استفاده شود. زیباجویان بعد از انجام فیشیال در شیراز تا چند روز نباید به هیچ وجه لایه‌برداری کنند. افراد بعد از فیشیال باید به مقدار کافی آب بنوشند تا پوستشان نرم و لطیف باقی بماند و از استعمال دخانیات تا چند روز خودداری کنند.

انتخاب بهترین مرکز فیشیال در شیراز در پی جو

سایت پی جو از سال 94 با هدف معرفی کسب‌وکارهای مختلف و رونق بنگاه‌های اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرده است. در این سایت فهرست جامع و کاملی از بهترین مراکز فیشیال در شیراز به همراه اطلاعات تکمیلی گردآوری شده است و متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند. فهرست‌های این مجموعه نیاز مراجعه حضوری و پرس‌وجوهای طولانی برای پیدا کردن بهترین مرکز فیشیال در شیراز را از بین برده و به میزان زیادی در زمان افراد صرفه‌جویی می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس https://payju.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز