هر آنچه که باید در مورد شهر پرتغال بدانید

خرید خانه در پرتغال - کاماپرس
آریاک سفر

پرتغال، از کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن بوده که بازار املاک و مستغلات آن رونق بسیاری دارد؛ به همین خاطر سرمایه‌گذاری و خرید ملک در پرتغال، طرفداران زیادی به‌ویژه در میان اتباع غیر اتحادیه اروپا دارد. دولت پرتغال، برنامه گلدن ویزا را راه‌اندازی کرد تا در ازای اعطای اقامت، سرمایه‌گذاران تبعه غیر اتحادیه اروپا را برای سرمایه گذاری، خرید همچنین بازسازی املاک مسکونی و تجاری جذب کند. با خرید ملک در پرتغال می‌توانید مجوز اقامت موقت این کشور برای ۵ سال را به دست آورید. بعد از آن نیز می‌توانید برای اخذ اقامت دائم و پاسپورت این کشور اقدام کنید.

کاماپرس در این مطلب به بررسی مزایای خرید ملک در پرتغال همچنین بهترین شهر پرتغال برای زندگی می‌‌پردازد.

مزایای خرید ملک در پرتغال

مهم‌ترین دلیل خرید ملک در پرتغال، امکان اخذ اقامت این کشور توسعه‌یافته است. همچنین برای حداقل ۵ سال واجد شرایط برای اقامت و شهروندی پرتغال خواهید بود. امکان زندگی در کشوری را دارید که در تمام طول سال آفتاب دارد. هزینه زندگی در پرتغال به نسبت سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین‌تر است. به علاوه، پرتغال مکانی امن برای زندگی با سطح بالایی از ثبات سیاسی بوده و سطح زندگی نیز کیفیت بالایی دارد. زیرساخت‌های عمومی، مراقبت‌های بهداشتی همچنین حمل‌و‌نقل به طور گسترده در دسترس است. در نهایت نیز از طریق خرید ملک در پرتغال، می‌توانید به ۲۷ کشور اروپایی و ۱۷۲ کشور جهان بدون ویزا سفر کنید.

بهترین شهر پرتغال برای زندگی

الگاروه: بهترین شهر برای زندگی کم هزینه در پرتغال بوده که آب و هوای سالم همچنین آفتاب انرژی بخش دارد. بهترین سواحل شنی اروپا، معماری‌های قرون وسطایی، دهکده‌های ماهیگیری، بازارهای روباز، خیابان‌های سنگفرش و خانه‌هایی با نمای سفید و دودکش‌های بلند که در میان درختان انجیر، زیتون، بادام احاطه شده‌اند، همه از جاذبه‌های خرید ملک در پرتغال و الگاروه بوده که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است، الگاروه جامعه‌ای بزرگ از مهاجران به ویژه بریتانیایی‌ها است.

دریان سفر امید

لاگوس: شهری در غرب الگاروه و در ساحل ریو بنسفریم بوده که پر از آثار جذاب قرن شانزدهمی است. دارای خیابان‌های سنگ فرش شده و پر از خانه‌های سفید است که به میدان‌های زیبا منتهی می‌شود. این میدان‌ها معمولا در شب‌ با اجرای زنده، موسیقی یا نمایشگاه‌های قرون وسطایی مردم را جذب می‌کنند. این شهر پر از رستوران‌های با کیفیت و ارزان است.

لیسبون: این شهر برای دوستداران فرهنگ و کسانی که خواهان سبک زندگی فعال در قلب اروپا هستند، بهترین انتخاب است. در مقایسه با دیگر پایتخت‌های اروپایی، لیسبون آرام‌تر است؛ بدین جهت یکی از بهترین شهرها برای خرید ملک در پرتغال به شمار می‌رود. با اینکه دارای زیرساخت‌های توسعه‌یافته است اما نسبت به سایر پایتخت‌های اروپایی ارزان‌تر است. حمل‌و‌نقل عمومی نیز ارزان است؛ به همین علت برای زندگی در لیسبون به ماشین نیاز ندارید. لیسبون برای مهاجران ایرانی مخصوصا تاجران ایرانی بهترین انتخاب است چراکه به خوبی به شهرهای دیگر پرتغال همچنین اروپا و آفریقا متصل است. علاوه بر آن دو ساعت و نیم پرواز تا پاریس و حدودا یک ساعت تا کازابلانکا راه است. لازم به ذکر است خطوط هوایی اروپایی از فرودگاه لیسبون به طور مداوم تخفیف ویژه‌ای دارند.

کاسکایس: این شهر ساحلی با قطار، ۲۵ دقیقه‌ تا لیسبون فاصله دارد. دارای آب و هوای خوب، هزینه معقول زندگی، سواحل شنی فوق‌العاده و موقعیت‌های سرگرم‌کننده‌ای است. اگر به ماهیگیری علاقه دارید کاسکایس می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد چراکه تعداد زیادی قایق در بندر به ماهیگیری مشغول بوده و صید روزانه در میدان کنار بندر به حراج گذاشته می‌شود. کاسکایس به نسبت لیسبون مسکونی‌تر، نزدیک‌تر به ساحل و پر نشاط‌تر است. در این شهر می‌توانید دوچرخه سواری و قایق رانی کنید و از غواصی و گلف لذت ببرید.

کویمبرا: این شهر دانشگاهی دارای فضایی هیجان‌انگیز، مردمی گوناگون، اقتصاد پایدار، تعداد زیادی رستوران، مراکز خرید و رویدادهای فرهنگی است. کویمبرا مانند آکسفورد برای پرتغال است. در این شهر، ترکیبی عجیب از جذابیت‌های گردشگری، دانش و مدرنیته را شاهد هستید. لازم به ذکر است تقریبا ۲۵ درصد جمعیت کویمبرا، دانشجو هستند.

پورتو: دومین شهر بزرگ پرتغال، پورتو بوده که در شمال این کشور قرار دارد. اگر آب و هوای معتدل با تابستان‌های گرم و آفتابی را دوست دارید یا اهل نوشیدنی و غذا همچنین بازدید از شهر باستانی رنگارنگ هستید، پورتو برای شما بهترین شهر پرتغال است. این شهر پر از فروشگاه‌های مستقل خانوادگی، کافه‌ها و فروشگاه‌های قدیمی است؛ به همین خاطر زندگی در پورتو بسیار ساده است.

خرید ملک در پرتغال با کمک “النورا”

موسسه مهاجرتی النورا با بیش از ۱۰ سال فعالیت جهت مهاجرت به پرتغال از طریق خرید ملک به متقاضیان مشاوره‌ در زمینه‌های لازم را می‌دهد. اعضای این موسسه در جلسه‌ای حضوری به صورت رایگان شرایط افراد را بررسی کرده و بهترین مسیر مهاجرتی به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02191096339 تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی https://elenoora.com  مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : النورا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان